#31DC2013/14 Ďen dvadsiaty ôsmy - inšpirované vlajkou / Day 28 - inspired by a flag

Bola som upozornená na fakt, že som nedokončila 31 dňovú výzvu... z minulého roka :D

#31DC2013/14 Ďen dvadsiaty ôsmy - inšpirované vlajkou / Day 28 - inspired by a flag

Bola som upozornená na fakt, že som nedokončila 31 dňovú výzvu... z minulého roka :D
Nuž. Tak dobieham resty. Dnes inšpirované vlajkou.

Nie som fanúšik vyobrazenia vlajok a tak podobne. Dokonca ani tú našu nenosím nejak hrdo a zas maľovať si cudzokrajné...To nie. Hľadala som alternatívu, ako sa z toho vykrútiť. Prvou možnosťou boli námorné signálne vlajky, lebo ma vždy bavilo listovať si Rozum do vrecka, a druhou vlajkosláva. Čiže ozdobné vlajočky trojuholníkového tvaru na šnúre. Vybrala som si druhú možnosť.

It was pointed out to me that I haven't finished 31 day nail art challenge yet... from last year :D Well. So I'm going to catch up my backlogs. Today I have for you nails inspired by a flag.

I'm not fan of flags at all. I even don't like ours that much to wear it somewhere proudly. On the other side, to paint some of other countries... well, no. So I was looking for an alternative how to avoid it. The first idea was to paint nautical signal flags, the second one to do bunting flags. That means decorative triangle shaped flags on a line like garland. I picked the second one.


#31DC2013/14 Ďen dvadsiaty ôsmy - inšpirované vlajkou / Day 28 - inspired by a flag

Ako základ som si zvolila modrý lak, ktorý som použila aj v predchádzajúcej manikúre NYC Raindrop. Mal by akože predstavovať oblohu :) Potom som bielym lakom namaľovala "šnúru" tak, aby na seba jednotlivé nechty nadväzovali, a farebnými lakmi trojuholníčky. Použila som modrý Catrice Blue Cara Ciao, zelený Catrice Miss Piggy's BF, žltý Maybelline 749 a ružový Rimmel Portobello Pink.

Výsledok je veľmi milý a dievčenský, čo som presne chcela aj dosiahnuť :)

As a base I chose blue polish I used in previous manicure NYC Raindrop. Like sky :) Then I used white polish to draw a string on nails in a way that it create a continuous line and colorful triangles. For them I used blue Catrice Blue Cara Ciao, green Catrice Miss Piggy's BF, yellow Maybelline 749 and pink Rimmel Portobello Pink.

The result is very cute and girly and that is what I wanted to achieve.

#31DC2013/14 Ďen dvadsiaty ôsmy - inšpirované vlajkou / Day 28 - inspired by a flag




1 komentár :

  1. Óóó ďakujem, snažím sa... Dúfam, že nesklamem :D Nakukla som ku tebe a určite sa ešte prídem pozrieť ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...