Východná 2014



Vďaka drahému som sa tento rok prvýkrát vyskytla na folklórnom festivale. Pozrieť ľudovú tvorbu na javisku aj v stánkoch, zabaviť sa, kochať sa výhľadom na Tatry. Celý víkend bolo pekne (asi len raz pršalo), mohla som prevetrať zopár kúskov z môjho šatníka, napr. šaty po mamine, ktoré zožali najväčší úspech.

Na takúto udalosť som sa patrične pripravila aj čo sa nechtov týka. Neviem, či sa dajú nazvať ľudovými... Tak či onak, podobné kvetinové vzory sa u nás na Slovensku hojne vyskytujú. Zvolila som biele pozadie Gabriella Salvete číslo 148, okrem prstenníka, tam som nalakovala červenú Essence 61 Fame Fatal, ktorý som si jemne upravila prisypaním červených trblietok. Potom som na spodnú polovicu každého nechtu (a.k.a. half moon :D) namaľovala kvetinku. Snažila som sa aby bola každá iná. Na záver som sa rozhodla, obodkovať zvyšok nechtu farbami, ktoré som použila. Som lemravá napísať, aké laky som použila, prepáčte :D Trblietkami nič nepokazíte, naopak, mám pocit, že zachránia aj najhoršiu manikúru. Tak som cez to capla také to jemnučné rozbité "sklíčko".


Because of / thanks to my boyfriend I was for the first time of my life on folk festival his year. To see folk production, on stage and in stands with goods and feast our eyes on High Tatras. It was sunny all the time (it rained only once) so I wore some folk-y pieces of my wardrobe, e.g. dress I inherited from my mum :)

I was properly prepared for this occasion and I painted my nails. Not sure if they are folk... Anyway, similar floral patterns are plenteously used here in Slovakia. I chose white background Gabriella Salvete number 148 and on ring finger I used red Essence 61 Fame Fatal, which I "fixed" with red glitter. On lower half of each nail I painted flower. I wanted them to be different. Then I did little dots on the other half on nail with each color I used. I am freaking lazy to list all polishes I used, sorry :D Glitter makes everything better so I painted a coat of fine "glass" glitter.




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...