Catrice - Nickel Minaj



Catrice (aj Essence) ma vedia pobaviť vtipnými názvami ich lakov. Navyše sa to dobre pamätá a keď sa ma niekto pýta, čo mám na nechtoch viem hneď a presne :) Do DMky v poslednom čase chodím len skontrolovať, či nááááhodou niečo nové nepribudlo. Už ma tam dlho nič neoslovovalo a dlho som tam nič nekúpila. Po tom, ako sa medzi lakovými maniačkami rozšírila nákaza menom Push and Shove od OPI som sa rozhodla tiež si zadovážiť niečo chrómové. Aj keď v tomto prípade niklové. Tak vám dnes predstavujem Catrice 42 Nickel Minaj. 

Catrice (and also Essence) usually amuses me with funny names of their polishes. It good because I can better remember what I am wearing, if someone asks me :) I was pretty bored with content of our local drugstores. But after I saw how is infection named Push and Shove from OPI spreading among other polish maniacs I had to buy something chrome-y. Actually, in this case nickel. So let me introduce you Catrice 42 Nickel Minaj. 


Ide o lak, ktorý by neskúsené oko nazvalo strieborným :) Je to však ozaj "nikel". Lak má metalický finiš. Čo sa týka konzistencie a aplikovateľnosti, je tak akurát tekutý, stačia ho dve vrstvy a tak celkovo sa lakoval veľmi príjemne. Jediné čoho sa vždy bojím a čo ma väčšinou aj sklame je fľaštička. Vrchnák sa kriví s každým dotiahnutím a ak nie je človek dosť opatrný, odtrhne závit. Catrice laky v drogérke zásadne otváram. Môžu ma môžu všetci predajcovia nenávidieť, ale ja odmietam si kúpiť lak s metlou miesto štetčeka. Tento bol našťastie úplne v pohode, lakovalo sa mi s ním jedna báseň, ale miernym prúžkom sa nevyhnete... Jediné, čo ešte môže ohroziť výsledok sú nerovnosti na nechtoch, tak na to pozor. O výdrži len toľko, zvládol by aj tri dni, ale mám mäkučké nechty a po umývaní riadov a mňa sa proste začal olupovať. Fotky som robila za slnečnejšieho dňa (nepieklo úplne) a vonku. 

It's a polish that could be called silver. But it is really nickel. It has metallic finish to it. It is just rightly liquid, you will ned two coats and the process of painting my nails was overall pleasant. Only thing I am really affraid of and what disappoints me when I am buying Catrice's polishes is the bottle. Lid is bending more and more every time you turn it and if you aren't careful enough you will rip off the threading inside of lid. I always open Catrice polishes in drugstore. All sellers and shops can hate me, but I refuse to buy a polish with a broom instead of brush. This one was luckily nice and soft, painting was splendid, but you can't avoid slight striping anyways... Only thing that can spoil the result is roughness of your nails, have it on your mind. It would last much longer but my nails are sill so soft and bendable and because of washing dishes and me it just started peeling off. I took these pictures on sunny day and outside.






4 komentáre :

  1. takový odstín ještě nemám a budu se po něm muset mrknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dříve něco podobného vyráběla Miss Sporty, ale ti teď samozřejmě stáhli z prodeje všechny laky, které potřebuju :D Takže asi zavítám k tomuto :)
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...