Poznáte Nailpolis? / Do you know Nailpolis?




Tento príspevok môže byť zbytočný a irelevantný pre vás, ktoré túto stránku poznáte. Je vôbec niekto, kto ju nepozná? Nie, nie som platená za žiadnu reklamu, ale som veľmi rada, že niekto venoval jeden portál výhradne pre nás, lakovacích maniakov :) Ide o veľmi pekne zvládnutý projekt. Vybudujete si vlastné portfólio nail artov, swatchov, lajkujete dielka iným a oni zas vám, súťažíte, vyhrávate, dostávate odznačíky... Celkom to motivuje. Určite navštívte a prípadne sa aj  zaregistrujte :) Potom dajte vedieť, pridám si vás.

This post might be useless and irrelevant for you, who already know this site. Is there someone who actually don't know it? No, I am not paid to advertise it, but I'm so glad that someone built up a comunity dedicated only to nail art and nail polishes :) It is very nicely done. You will make you own nail art and swatch portfolio, like works of others, they like back, you can enter a contest, win, gathering badges... Quite motivating. Definitely go and look, maybe even register :) Then write me in the comment your nick, I will add you.





6 komentárov :

  1. Supeer! Zaregistrovala som sa, nahrala dáke fotky, hľadala som ťa, ale nenašla (prosím, pošli linku, aby som si ťa pridala), našla som Alicu a folowla a už sa teším na skvelé inšpirácie! Ďakujem ti za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...