Promočné / Graduational



Posledné dni môj drahý lapťop nebol ochotný spolupracovať a tak sa mi tu nakopili veci, ktoré som nemohla uverejniť. Neostávalo iné ako preinštalovať systém... Vždy poteší.

Vyššie môžete vidieť manikúru s podtitulom "promočná". 27.6. som mala promócie po úspešne ukončenom šesťročnom štúdiu (dizajnu). A konečne mi dorástli nechty na prijateľnú dĺžku, tak som mohla lakovať. Môj autfit (:D) bol celý čierno - strieborný a chcela som mu dodať aspoň trochu farby ale zas nie niečo šialené. Rozhodla som sa pre metalickú ružovú Essence 154 Pink & Proud. Ako jediný z tých nových drží aj tri dni. Na šatoch som mala takú striebornú guľôčkovú retiazku, ktorá lemovala vrchnú polovicu. O podobný efekt som sa snažila aj na nechtoch. Použila som klasické strieborné kamienky.


Lately, my dear computer refused to co-operate and all unpublished stuff just piled up. And I had to reinstall the system... Always delightful.

Here you can see manicure with title "Graduational". On 27th of June I had graduation, after six years of studying (design). And finally, my nails are long enough to paint. My outfit was all black and silver and I wanted to add some color to it. But nothing too crazy. I decided to use metallic pink Essence 154 Pink & Proud. It is the only one from new ones, that lasts at least three days. The dress has silver-beaded chain detail on the top. I wanted to create similar effect with silver rhinestones on my nails.


Tunák aj s mojou rodinkou. Len drahý mi tu chýbal...

And here I am with my lovely family. Just my dear boyfriend is missing... 




2 komentáre :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...