Update mojej zbierky / Update of my stash




Konečne sa mi podarilo doplniť si vzorkovník. Súvisí to s výskytom v jednom fastfoodovom reťazci, kde ich aktívne zbieram :D Nehovorte im to... Keďže som si dnes splnila povinnosti do školy (už takmer posledné), dovolila som si sa trošku pohrať, vziať do ruky tavnú pištol, drievka a nechty, ktoré mi ostali vo veľkostiach, ktoré už nevyužijem. Vytriedila som laky, ktoré som nakúpila v priebehu posledných mesiacov. Prekvapilo ma, ako málo ich je. Musím sa priznať, že ma takmer nič, čo ponúkajú v drogérkach neohúrilo. Všade je to isté. Textúry, glitre, čo sa mi nepáčia. Aj finančce mi to akosi nešlo. Tak komplexne to bolo na figu... Niektoré ste už videli, niektoré nebolo kedy nafotiť a medzičasom som ich odlakovala. Potom diplomka a zrazu nechty nikde. Momentálne nenosím výrazné farby. Zajtra mám pracovný pohovor, o týždeň obhajoby a keďže mám stále umeláče, nechcem ich stále odlakovávať a trblietky neprichádzajú do úvahy. Ale príde čas aj na farby a nail art... Inak, všimite si, koľko ružových lakov mi pribudlo! :D Netypické...

Finally I was able to fill in my swatchsicles. It is related to my presence in one fastfood restaurant, where I collect them :D Don't tell them... And because I completed all my school duties (almost last ones), so I allowed myself to play a bit, grab glue gun, popsicle sticks and fake nails in sizes I will never ever use. I sorted out polishes I bought lately. I was surprised by the little number. I have to admit, that I was not astonied by polishes that are in drugstores right now. All the same. Textures, glitters I don't like. Even my financial situation was poor. All in all, it sucked... Some of them you have already seen, or I had no time to take photos before I removed the polish. Then my thesis and nails are gone. Right now I don't wear bright colors. Tomorrow I have a job interview, in a week my defense of thesis and because I still wear false nails, I don't want to destroy them with acetone. But the time will come... for colors and nail art. Btw, notice how many pinks I got! :D Unusual...




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...