Nechty, konečne nechty! / Nails, finally nails!

 

 



Síce umelé, ale predsa nechty. Veď keby ste videli moje úbožiatka doničené. Stres z diplomky sa na nich dosť podpísal. A pri poslednej návšteve v Gate (určite poznáte) som narazila na nové vzory :) A za 1,98 €, no nekúpte to. Sú super, nie príliš dlhé, rôzne veľkosti, sú tenké takže pôsobia reálne. A lepidlo k tomu.

A tu sú v akcii.


Yeah, they are fake, but still nails! You really don't want to see my own. Stressed out because of my thesis. And on my last visit of one clothing store (Gate) I found out new designs :) And they cost only 1,98 €, so... I had to buy them. They are super, not too long, various sizes, thin so they looks real. And glue is there too. 

Here you can see them in an action. 




Keď ma omrzí táto "zebra" nalakujem na ňu niečo svoje. Dokonca priateľ bol nespokojný, že to nie je moje dielo :D

And if I will be bored of this pattern, I will paint my own nail art over it. Even my boyfriend wasn't satisfied, that it's not my work :D




2 komentáre :

  1. Vyzerá to super!!! Ale ja by som mala strach, ze sa mi taký nechtík niekde odlúpne. To by som ťažko znášala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nakoniec sa odlepili... ale mojou vinou :D nebudem to rozvádzať, proste nevydržali moje psychické napätie...

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...