Ako si nelakujem nechty... / How I don't do my nails...



Už to asi vyzeralo, že som umrela a nikdy nenapíšem ďalší príspevok, ale... Aj tá diplomka sa raz skončí a ja as budem mať čas si lakovať nechty. Ten moment sa priblížil a o týždeň prácu odovzdávam. Potom ma čaká už "len" obhajoba. Ja som so svojou prácou spokojná aj keď, vždy je čo vylepšovať. Moje nechty nevideli lak na nechty už asi dva týždne. Aj keď sú také polámané, že by to asi ani nemalo význam. Zato môj model si "lakovania", natierania, maľovania a striekania užil. Tu je malá ukážka mojej momentálnej zábavky. Ono, ozaj ma to baví. Len sa občas modlím, aby som niečo nedodžubala, keď už som tak blízko cieľa :D


I might look like I'm dead and I will never ever write new post but... Even that thesis has to end at some point and I will have the time to paint my nails again. That moment is getting closer and next Tuesday I will hand in my work. Then last but not least the defense of the thesis. I am quite satisfied with my work, but you know there is always something to improve. My nails have not seen polish in last two weeks. Actually they are pretty damaged and broken so there is no need to paint them. However my model went through all polishing, painting and spattering. Here is a little preview of my momentary plaything. I enjoy all the manual work though. Just sometimes I pray not to mess something up when I am so close to finish :D







2 komentáre :

  1. Čo to, prosím ťa, vyrábaš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja diplomová práca a.k.a. cvičebné náradie... :D je to taká rúrková konštrukcia na cvičenie (hrazda, bradlá, lavica a tak...), tuto na fotkách robím model v mierke 1:3

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...