Mgr. Art. / M.A.



Tak a hotovo... Šesť rokov za mnou a titul pred menom. Vitaj krutá realita. Ale tým sa tu zaťažovať nebudeme. Predsalen, toto je blog o nechtoch :) Takže štvrtok som obhájila. Spokojne ;)

Ešte stále to s mojimi nechtami pokrivkáva, tak som to opäť riešila umelými. Dosť ma to už hnevá, moje
úbožiatka sú stále mäkké a to lepidlo im nepomáha. Ale ak som chcela nejak vyzerať, nedalo sa inak. Nechcela som si na nechty robiť nič výrazné (už raz mi bolo odporúčané, nepreháňať to na takéto príležitosti). Rozhodla som sa pre francúzsku manikúru. Moju prvú v živote :D Prekvapivé? Nikdy pre mňa nebola dosť zaujímavá. Preto ani tento raz to ale nemohlo byť len tak. Žltá farba bola témou mojej diplomky. Bola na modeli, na posteroch, v práci, tak si vravím, prečo nie na nechtoch. Ako základ som použila 060 Mona Lisa Is Staring Back a na špičku 03 My Yellow Fellow.


Aaaand, it's done... Six years behind me and my degree in front of my name. Hello cruel reality. But I don't wanna bother you with it. After all, this is a blog about nails :) So on Thursday I did it. I'm satisfied.

My nails are still quite weak so I used fake nails again. It's really pissing me off. And that glue is not helping. But I wanted to be tip-top that day, so I had to. I wanted something delicate. So I decided for french manicure. The very first in my life :D Suprising? It was never interesting for me. Therefore, even this time I did something more than classic french. Yellow was like theme of my diploma. On my model, on posters, in my thesis, so I was like, why not on my nails. As a base I used 060 Mona Lisa Is Staring Back and on tip 03 My Yellow Fellow.



Najbližšie dni si dávam pauzu a testujem všetky možné spevňovače :D Nech môžem konečne lakovať svoje...

P.S.: Ďakujem všetkým, čo mi držali palce a vydržali to so mnou... Môjmu drahému, rodinke a ďalším zúčastneným :)


Right now I will give my nails chance to grow and I will test all possible hardeners :D So I can paint MY nails again...

P.S.: Wanna thank to all, who kept their fingers crossed for me and bear up with me... To my dearest love, family and all sympathetic :)




4 komentáre :

  1. Blahoželám! A nech nájdeš nejakého víťaza spevňujúceho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem, Alicka! Snáď sa ti aj nechty vylepšia, keď už si tá Mgr. :) Možno bude menej stresu a sami sa dajú dokopy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Určite na to ten akademický titul bude mať vplyv :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...