Hľadám iné cesty... / Searching for new ways...



... aby som mohla lakovať, maľovať a zdobiť. Okrem upravovania nechtov mojej mamine, mi dnes mi došlo, že mám nohy :D Asi to znie hlúpo, ale tak ma to nejak nenapadlo. Kto máte problém pozerať sa na cudzie nohy, ani nepokračuje s čítaním... Takže som vytvorila svoj prvý toe nail art :)

Na jednej strane je to jednoduché. Používate pravú ruku. Všetko je zrazu jednoduchšie :D No na strane druhej, chodidlá sú celkom ďaleko... Musíte sa riadne krčiť. Okrem toho, nohy, pokiaľ nie je teplo, sú v topánkach, takže dielko toľko ľudí neuvidí. Prepáčte tieto filozofické výlevy :D Možno to nie je posledná fotka mojich dolných končatín, tak sa na to prosím psychicky pripravte ;)


... so I can paint, do nail art and embellish nails. Besides doing nails for my mum, today I figured out, that I have legs :D It sounds silly I know, but it didn't cross my mind yet. If you have problem looking at someone's else feet, just stop reading here... So I created my very first toe nail art :)

On one side it is easy. You can use your right hand. Everything is so simple :D But on the other side, your feet are so far away... You have to crouch. And also, if it's not hot outside, feet are in shoes, so your art is hidden. Sorry for my philosophic effusion :D Maybe it is not the last photo of my feet, so please, be prepared ;)





2 komentáre :

  1. Super! Mne nohy nevadia, keď majú pekne upravené nechtíky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ;) zažila som párkrát negatívne komenty na pazúrky na nohách na iných blogoch, to preto... ale tiež v tom nevidím problém...:)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...