Zelená a modrá, pre blázna dobrá / Green and blue, good for a fool



Moja manikúra z nedeľného večera. Toho minulého ;) Nemala som foťák so sebou, preto som musela byť pekelne opatrná aby som si ich nedodžubala. Čo sa mi nakoniec aj podarilo, ale aby som vás ušetrila, vyretušovala som ho. Môžete hádať, ktorý to bol :D Táto manikúra sa veľmi príjemne nosila. Nie je príliš dievčenská, je jednoduchá a tie farby. Mám proste rada takéto kombinácie. Zelená je z lakov, ktoré som si priniesla z Dánska značky Trend Accessories a modrá (resp. tmavá tyrkysová) je Astor 243 Dark Deep Blue. Nato, že som doma len tak zhrabla nejaké laky, vznikol z toho celkom pekný nail art.

My manicure from last Sunday evening. I didn't have my camera that time, so I had to be so careful to not destroy it. Which happened eventually, but I wanted to spare you that awfulness so I retouched it. You can guess which one is it :D I really liked to wear this manicure. Not too girly, simple and those colors. I just love these kind of combinations. The green one is from Denmark, some cheap Trend Accessories brand and the blue (or better dark turquoise) is Astor 243 Dark Deep Blue. Concerning that I just grabbed some polishes without thinking, that nail art turned out really lovely.




2 komentáre :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...