Ako som si zabudla foťák / I forgot my camera at home



Ospravedlňujem sa za takéto fotky. Foťák ostal doma a ja som bola odkázaná na telefón. Ten sa tiež nemôže pochváliť najlepšou snímacou schopnosťou... Ale aj tak som sa chcela podelit s týmito nechtami. Použila som šialene neónový/ žuvačkový/ barbie ružový lak, čo mám z Dánska a dúhové kamienky, ktoré som kúpila v kreatívnych potrebách. Tak nabudúce aj s foťákom!

I'm so sorry to post photos like this. I left my camera at home and I was left with my phone. It doesn't have the best photo-ability... But either way I  wanted to show this mani to you. I used crazily neon/ bubblegum/ barbie pink polish I have from Denmark and iridescent rhinestones I bought in crafts store. So next time, I will take my camera! 




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...