Iba fialová / Only purple

Doháňam staré resty. Toto som mala nalakované minulý týždeň.

Iba fialová / Only purple

Doháňam staré resty. Toto som mala nalakované minulý týždeň.

Keďže sa ale ako správna priateľka venujem drahému, nedalo sa všetko naraz :) Čo teda vidíte na obrázku? Essence nadlak 17 Only Purple Matters. Dllllho som mu v regáli odolávala, ale potom bol vo výpredaji za polovicu tak som si ho vzala. Pod ním mám nalakovaný žiarivý, fialovo ružový krémový lak ako základ. Na to som nalakovala dve vrstvy glitrov a prelakovala rýchloschnúcim nadlakom. Moje nechty sú však stále mäkké a lak "zhadzujú" už po dvoch dňoch. Taká bola žvotnosť aj tejto manikúry...

P.S.: Pondelok a utorok som bola v Paríži (vzdelávacie účely). Nemala som vôbec čas nakupovať tak pre seba, čo ma trošku mrzí, ale jeden lak som si ukoristila.

Battling old backlogs. I was wearing this manicure last week. And as a proper girlfriend I was spending some time with my beloved one. And nails had to wait. :) So what you see on the photo? Essence Topper 17 Only Purple Matters. I was very resistant to buy it, but then it was on sale so I took it. Under it I had bright purple with hint of pink as a base. Over that I added two coats of glitters ans quick dry top coat. My nails are still so soft and bendy that my manicure lasts only two days and this was no exception.

P.S.: On Monday/ Tuesday I was in Paris (educational stuff). I had zero time to buy me some nice stuff, but I bought one nail polish.




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...