What I Like About Blue (Sweater)

Práve som sa rozhodla, že dnešná manikúra bude posledná so zimným motívom :D

What I Like About Blue (Sweater)

Práve som sa rozhodla, že dnešná manikúra bude posledná so zimným motívom :D

I just decided that today's manicure will be the last one with winter theme :D

What I Like About Blue (Sweater)

Už som tak trochu unavená zo zimy a chýba mi teplo, slnko a veselé farby. Aj preto som si ako podklad pre tento nail art zvolila žiarivú tyrkysku od China Glaze s názvom What I Like About Blue, ktorá patrí do minuloročnej letnej kolekcie Lite Brites.


I'm quite tired of this cold and gloomy weather and I miss warmth, sun and cheerful colors. That's why I picked very bright base for todays nail art - lovely turquoise called What I Like About Blue, that is part of last summer collection Lite Brites from China Glaze.

What I Like About Blue (Sweater)

Tohto krásavca som chcela od chvíle, čo som ho videla u Cait z Polish Hound. Dostal ma ten jemnulinký zlatavý shimmer a azúrová farba. Lakoval sa skvelo. Je dobre pigmentovaný a potrebovala som len dve vrstvy.


I wanted this beauty from the moment I saw it at Cait's blog Polish Hound. I just fell in love with that golden-y shimmer and aqua color. Application was easy peasy. The polish is well pigmented and I needed just two coats.

What I Like About Blue (Sweater)

Najskôr som ho nosila len tak, samotný a potom asi na tretí deň som ho dozdobila pečiatkami s vločkami a svetrovým vzorom z platničky BP-L018 od Born Pretty Store (zdá sa, že ja mám nejakú staršiu verziu).


At first I was wearing it just by itself and them on thy day three I added snowflakes and sweater pattern from BP-L018 stamping plate by Born Pretty Store (it seems that I have some older version).

What I Like About Blue (Sweater)

Každú vločku a aj "svetrík" som ešte vyšperkovala drobnými bielymi perličkami (vôbec neviem, ako inak to nazvať :)), ktoré ste už mohli vidieť v článku Happy pills :)


I also decorated each snowflake and the sweater by adding tiny little pearls ( I have no idea how to call these :)), that you could see in my Happy pills blog post :)

What I Like About Blue (Sweater)

Čo vy a zima? Tiež už toho máte dosť a nosíte aj letnejšie farby na nechtoch? :)


What about you and winter? Are you fed up with it like me and you've already wearing bright colors on your nails? :)




14 komentárov :

  1. Nádhera, odstín tohoto laku asi nutně potřebuji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite! Je to prenádherná farba so zaujímavým shimmerom. Dokonalá na leto :)

      Odstrániť
  2. I see thet everyone is missing the spring ;) Very nice mani :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. For sure! It started snowing here again and I'm just sooo over it :/ At least I can cheer me up with my nails :D Glad you like it!

      Odstrániť
  3. Krásná barva laku! Kolik jsi potřebovala vrstev?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa, že sa ti páči :) Lak je dobre pigmentovaný, takže mi stačili dve vrstvy. Vďaka za otázku, úplne som to zabudla do článku napísať...

      Odstrániť
  4. Absolutně nádherná barva i motiv :) Já to teď nějak střídám, ale častěji sahám po studených barvách, neonky jsou zatím zapomenuty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa tá farba dostala :) Neónky vytiahneš až v lete? Ešte sa tu asi objavia nejaké tmavšie laky, čo mám v archíve. No už týždeň nosím len samé žiarivé farby :D

      Odstrániť
  5. Krasna barvicka :) a tuhle desticku od Born Pretty mam taky a vypada uplne stejne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím :) Ja som si až nedávno všimla, že tá moja vyzerá inak, ako tá, čo majú na webe...

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...