H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

Po nových lakoch od H&M beauty som pátrala v každej predajni, ktorú som navštívila.

H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

Po nových lakoch od H&M beauty som pátrala v každej predajni, ktorú som navštívila.
Objavila som ich až minulý týždeň v bratislavskom Avione. Potešila som sa, keď som uvidela plný stojan farebných fľaštičiek, no nikde som nevidela TEN strieborný holograf, ktorý na mňa každú chvíľu vyskakoval na Instagrame.

Až keď som tretí raz obišla stojan, všimla som si malé škatuľky s troma lakmi a medzi nimi bol aj set s mojím vytúženým holografom :) Neváhala som ani sekundu, pretože ma zaujali všetky tri laky.


I was searching for new H&M polishes in every store I visited lately. And suddenly I found them in Bratislava. I saw the stand full colorful bottles but one was missing - THAT silver holo nail polish I saw so many times on the Instagram.

And then I walked around the stand third time and I noticed small boxed with three polishes inside and there was a set with THAT holographic silver polish :) I grabbed one box and run straight to the cash desk.


H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

Set sa volá Heaven Sent Nail Colour Trio a obsahuje čierny lak, holografický glitrový topper a už niekoľkokrát spomínaný strieborný holograf :)


The set is called Heaven Sent Nail Colour Trio and it contains black polish, chunky holo glitter topper and many times mentioned silver holographic polish :)

H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

Dobrý čierny a biely lak je základom každej lakovej zbierky. Keď som potom doma skúmala jednotlivé fľaštičky v duchu som si želala: "Len nech je dobre pigmentovaný!" A moje prianie sa vyplnilo. Neo Noir, ako sa volá tento temný fešák, kryje dokonale v jednej vrstve. V jednej jedinej!


A good black polish is a must have in every nail polish stash. When I got home and I was inspecting the bottles I just wished: " Please, be well pigmented!" And my wish came true. Neo Noir - that's the name of this dark beauty - is a one coater. One coater!

H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

Napriek tomu, aký je pigmentovaný, má výbornú konzistenciu a pracuje sa s ním veľmi dobre. Veľmi sa z neho teším, lebo čierny lak som už dlhšie potrebovala a zháňala.

Myslím tiež, že z Neo Noir bude super pečiatkovací lak. Hneď ako sa naskytne príležitosť, vyskúšam jeho pečiatkovacie schopnosti :)


And despite it's so well pigmented it has a great consistency and it's easy to work with. I'm so happy that I found a great black polish because I was looking for one lately.

I also believe that Neo Noir will be a great stamping polish. When I will have an opportunity, I will test it and report the results to you :)


H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

Všetky laky majú fajn plochý a široký, takmer vejárovitý, tak akurát pevný štetček, s ktorým sa dobre lakuje. Nerobí v laku lysinky a pekne sa ním dá vytvoriť oblúčik pri kožičke.


All the polishes have nice flat, wide, almost fan-like shaped brush that is not too soft but not too firm. It doesn't create a bald spots during the application and you can create a nice curve around your cuticles.

H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

Ďalším z tria je glitrový topper Prismatic. Vo vnútri fľaštičky s čírym základom nájdete strieborné a holografické šesťuholníky rôznej veľkosti a tiež holografické srdiečka. Práve tie ma v tomto laku dostali najviac :)


Next one is glitter topper called Prismatic. Inside the bottle filled with clear base you can find plain silver and silver holographic hexagons of various sizes and also holographic hearts. Can't deny that I love them most of the whole polish :)

H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

Rozhodla som sa pomocou necho na Neo Noir vyskladať takú mini glitrovú mozaiku. Jednotlivé glitre som z fľaštičky vyťahovala pomocou bodkovača a postupne ich priliepala na prstenník.


I decided to create a little mosaic over the Neo Noir using the glitter from Prismatic. I took out individual glitter from the bottle and then I placed them with dotting tool on my ring finger.

H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

Jedinou nevýhodou takýchto glitrochý nail artov je, že jedna vrstva nadlaku niekedy nestačí. No mne dnes nestačili ani dve a povrch neostal úplne hladký.


Only drawback of glitter polishes like this is that one coat of top coat over them is not usually enough. But this time even two weren't enough to smooth everything out.

H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

A to najlepšie na záver ;) Ďalší striborný holograf do mojej zbierky s názvom Space Race. Holografický efekt nie je samozrejme taký výrazný, ako napríklad pri Psychedelic od FNUG, no aj tak ide o veľmi slušný holo lak.


And last but not least and in this case the best ;) Another silver holo for my stash called Space Race. The holographic effect is not that strong like in Psychedelic by FNUG of course but it's still very decent and very pretty holographic nail polish.

H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

Lakuje sa výborne a kryje u dvoch pohodlných vrstvách.


It's easy to apply and it's fully opaque in two coats.

H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

Pri bežných svetelných podmienkach vyzerá takmer ako obyčajný strieborný lak s veľmi jemným náznakom dúhy.


In normal light it looks almost like another usual silver polish with just a hint of rainbow.

H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

Na priamom svetle sa jednotlivé holografické čiastočky v laku rozšantia a výsledný efekt je naozaj výrazný.


But on direct light the holo particles get crazy and and the final holographic effect is really nice and visible.

H&M Beauty - Heaven Sent Nail Colour Trio

Neviem, kde všade tieto trio sety predávajú, no ak na ne náhodou narazíte, určite si aspoň jeden (tento ;)) doprajte. Neobanujete. Celá sada stojí 14,99€.


I'm not sure where you can buy these sets, but if you will get your hands on them definitely buy at least one (this one ;)). You won't regret. The whole set costs 14,99€.




10 komentárov :

  1. tento trio set mam, už asi pol roka :D žijem v Nórsku, a kúpila som ich dokonca v zľave asi za 5 eur :) prekvapila ma kvalita toho čierneho laku, naozaj kryje v jednej vrstve a je dobrý na pečiatkovanie :) holo je tiež super, strieborný mám len jeden od gosh, a tento je holografickejší ako ten, aspoň mne sa zdá...ja som spokojná s týmto setom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš, ako to je... Ku nám sa všetko dostane neskoro :D Tiež si pamätám, že v Dánsku som zohnala úplne iné veci, také aké tu v H&M ani neboli. Tiež som rada, že som tento setík našla :)

      Odstrániť
  2. H&M laky jsem okukovala v Praze a jeden duochrom jsem koupila..jinak mě tolik nazaujaly odstíny. Ale ten holo i glitříky jsou pěkné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, prečo som si nekúpila ešte nejaké. Zopár pekných som tam ešte videla. Ale zas mám dôvod ísť zas nakupovať :D Majú tam dosť veľa takých basic odtieňov klasických krémoviek, čo ma tiež veľmi nezaujali. Škoda, že ten holograf nemajú aj bežne :/

      Odstrániť
  3. ... ja som bola milo prekvapena H&M lakmi v UK pred 3 rokmi (ano, mozno sa tu opat neobjavili ako to na Slovensku chodi :D). Necakala by som, ze postaci 1 vrstva :O to boli take mini laky, ze mi az smutno je, ze take dobre krytie a uz su fuc :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si nejaké nakúpila, keď som bola v Dánsku a tiež ma milo prekvapili :) Potom aj vďaka swapu sa ku mne dostali ďalšie. Celkovo mám ich laky rada... Je škoda, že u nás nie sú v každom obchode...

      Odstrániť
  4. Krásny setík a páči sa mi aj nailart, ako si sa s ním opäť vyhrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasný set, taky bych mu určitě podlehla, protože ten holograf je božský. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš si ma predstaviť, ako som po ňom pátrala? Už som bola zúfalá, že nie je v tom stojane a zrazu som našla tie krabičky ^_^ Detská radosť :) Určite bude aj v nejakom H&M v u vás :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...