Avril - Mille Et Une Nuit + gold stamping

Pri nedávnych potulkách Žilinou som narazila na jeden obchodík s prírodnou kozmetikou. Celkom ma prekvapilo, že okrem iného predávajú aj l...

Avril - Mille Et Une Nuit + gold stamping

Pri nedávnych potulkách Žilinou som narazila na jeden obchodík s prírodnou kozmetikou. Celkom ma prekvapilo, že okrem iného predávajú aj laky na nechty.

Francúzsku značku Avril som až dovtedy nepoznala. Neskôr som sa na internete dozvedela, že ich laky na nechty sú 7-free, teda neobsahujú parabény, dibutyl ftalát, toluén, xylén, gáfor, formaldehyd a živicu a v ponuke majú 42 rôznych odtieňov. Potešila ma aj cena - jeden lak stojí cca 2,80 €.


When I was wandering around in Žilina recently I discovered little shop with natural cosmetics. I was quite surprised that they are selling nail polish there.

I had no idea about existence of French brand Avril. When I searched it on the Internet I found out that their polishes are 7-free, which means they don't contain parabens, dibutyl phthalate, toluene, xylene, camphor, formaldehyde, resin and they offer 42 various shades. I was pleased with the price - one bottle costs approx. 2,80 €.

Avril - Mille Et Une Nuit + gold stamping

Do oka a do ruky mi padol tento modrý krásavec s výstižným názvom Mille Et Une Nuit. Čiže Tisíc a jedna noc ;)


I really loved this particular blue polish with very fitting name Mille Et Une Nuit which means Arabian Nights (or One Thousand and One Nights :))

Avril - Mille Et Une Nuit + gold stamping

Základ tvorí krásna tmavo petrolejová tekutina plná duochromatických črepiniek, ktoré sa menia od fialovej až po zelenú.


The base is made of beautiful dark teal liquid filled with tons of duochromatic flecks that shift from purple to green.

Avril - Mille Et Une Nuit + gold stamping

Lakovanie bolo príjemné a na plné krytie mi stačili dve pohodlné vrstvy. Ak aj náhodou zatiekol ku kožičke, dal sa ľahko štetčekom odlakovať bez zafarbenia pokožky. Lak schne veľmi rýchlo, čo som otestovala, keď som tesne po lakovaní ťukla do stola :D


The application was very comfortable and for full coverage I needed two easy coats. Even if I pooled my cuticles it didn't stained my skin. Another surprise was that this polish dries really fast. I tested it by hitting freshly polished nail to the desk :D

Avril - Mille Et Une Nuit + gold stamping

Na tejto fotke vidno, že základ je jemne jelly a črepinky pekne presvitajú :)


On this photo you can see that the base is bit jelly and the particles peek through the polish :)

Avril - Mille Et Une Nuit + gold stamping

Po tom, ako som zistila názov tohto laku som ho doplnila zlatými pečiatkami. Snažila som sa vybrať nejaký vhodný vzor. Zapáčil sa mi ornament z platničky BP-L027 z Born Pretty Store. Na pečiatkovanie som použila zlatý lak od Mundo de Uñas.


When I found out the name of this polish I decided to add some gold stamping. I tried to pick some appropriate pattern. I went for this ornament from BP-L027 stamping plate from Born Pretty Store. For stamping I used gold polish from Mundo de Uñas.

Avril - Mille Et Une Nuit + gold stamping

Avril - Mille Et Une Nuit + gold stamping

Čo poviete na dnešnú manikúru? Poznáte túto francúzsku kozmetickú značku?


What do you think about today's manicure? Do you know this French cosmetic brand?




16 komentárov :

  1. Značku znám, lak má naprosto překrásnou barvu. Podobnou jsem si pořídila nedávno od Essence, ale přiznávám, že tahle je o chlup zajímavější :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že ju niekto pozná. Pre mňa to bola veľká neznáma :) Myslím, že viem ktorý lak od Essence myslíš ;) Teším sa, že sa ti páči :)

      Odstrániť
  2. Krasavec :-) Značku neznám, ale cena i barvička hodně zaujala;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, je nádherný :) Tá cena dostala aj mňa... Možno sa treba po nej popozerať v nejakom obchodíku s prírodnou kozmetikou.

      Odstrániť
  3. So beautiful shade! And I love the ornament you've stamped :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Brutálna farba! A zlatými pečiatkami si z nechtíkov spravila šperky. Dokonalosť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si vravela :) Ďakujem Leni a som rada, že sa ti mani páči :)

      Odstrániť
  5. Wow, nádherný odstín! .)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2016/04/tip-vonavy-obchod.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny odtieň a s tým vzorom to vyzerá dokonalo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika :) Nebola som si celkom istá tou zlatou tak som rada, že sa páčil...

      Odstrániť
  7. No teda, já si chci taky jen tak chodit po městě a najednou objevit tohle. :D To je fakt nádherný odstín. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola sama prekvapená, že som niečo také objavila! Veľmi sa teším, že sa ti páči, Romči :)

      Odstrániť
  8. never heard of this brand before. but this one looks really interesting :) and the combination with the stamp is just perfect :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Me neither... But it's so cheap and even 7 free - how cool! Glad you like the mani, thank you :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...