Padajúce lístie / Falling leaves

Padajúce lístie / Falling leaves

Trošku nestíham, preto vám prinášam príspevok až dnes. Ak ste na Instagrame a sledujete ma (ak nie, mali by ste :D), mohli ste si všimnúť malú čierno bielu nápovedu o čom bude dnešný príspevok. 

Pokračujem teda v jesennej výzve ďalšou manikúrou na tému padajúce lístie. Pretože som nedávno už listy popadané na chodník lakovala, rozhodla som sa ich znázorniť inak. Abstraktne. A takmer vitrážovo. Využila som pritom všetky farby listov na jeseň, od žltej až po červeno hnedú.

I'm kinda busy, so I write new post only today. If you have Instagram account and following me (if not, you should :D), you saw little black and white teaser of today's nails.

So I continue with Veve's autumn challenge with another manicure on theme falling leaves. Since I did some fallen leaves on pavement recently, I decided to picture them differently. Abstractly. Almost like stained glass. And I used all the colors of leaves in autumn, from yellow to brownish red.

Padajúce lístie / Falling leaves

Postup, ako vytvoriť takéto nechty, je veľmi jednoduchý. Na nalakovaný base coat som si čiernym lakom naznačila čiary, ktoré som potom začala náhodne vypĺňať farebnými lakmi. Pre úplné krytie boli potrebné dve vrstvy, ktoré som nanášala malým štetčekom. Keď som bola so všetkým spokojná, opäť som si zobrala na pomoc tenký dlhý štetček a čierny lak a premaľovala som pôvodné linky. Na záver stačilo už len pridať vrstvu rýchloschnúceho nadlaku a hotovo.

The technique, how to create these nails is really simple. On nail protected with basecoat I painted lines with black polish. Then I filled outlined areas randomly with colored polish. For full coverage I had to do two coats and for that I used little nail art brush. When I was happy with the result I grabbed the black polish again and long thin brush and I painted over the existing lines. In the end I added a coat of quick dry top coat and that's all.

Padajúce lístie / Falling leaves

Dokonca sa mi podarilo využiť nový lak kúpený deň predtým. Bola som s priateľom v Piešťanoch a potreboval sa zastaviť v Auparku. Ja som zrazu zahliadla Pupu a reklamu na zľavy a už nebolo pomoci. Musel ísť so mnou. Nakoniec mi ešte pomáhal vyberať, aké laky si kúpim :) A tak mi do zbierky pribudol červený číslo 620 s krásnym zlatým shimmerom a čierno strieborný 705, ktorý vám ukážem niekedy nabudúce. Musím povedať, že drahý poctivo sleduje môj blog, táto moja záľuba ho teší, podporuje ma a dokonca už prichádza s nápadmi, čo by som si mohla nalakovať a vytvoriť :)

I even managed to use a new polish I bought the day before. I was with boyfriend in Piešťany and he had to drop in local shopping centre. And I suddenly saw the Pupa store and an ad saying they have sales there and I couldn't help myself. He just had to go with me. In the end he was helping me to choose which one I will buy :) And I was leaving with one in red number 620 with lovely gold shimmer and black with silver flecks number 705, that I will show you next time, I have to say that my dearest is really reading into reading my blog, he likes my hobby, he supports me and he even propose me some ideas, what to paint and create :)

Padajúce lístie / Falling leaves

Použité laky, zľava Trend Accessories 28, Pupa Milano 620, Essence Special Effect Topper 09 Copper'ize Me!, Catrice 560 Rusty But Sexy, Maybelline749 a Rimmel 800 Blackout.

Polishes I used, from left: Trend Accessories 28, Pupa Milano 620, Essence Special Effect Topper 09 Copper'ize Me!, Catrice 560 Rusty But Sexy, Maybelline 749 a Rimmel 800 Blackout.




6 komentárov :

  1. Nehtíky se mi moc líbí. Máš to tak čistě a hezky provedený. :)
    A máš super přítele ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pekné, páči sa mi ten detail s Essence topperom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. opäť veľmi pekné, Alicka. Môj nepomáha vyberať, lebo je pri mojej zbierke stratený. Tak si radšej sadne na lavičku a počká :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka. To poznám, to robí väčšinou tato :D Aj keď aj ten mi už laky vyberal a dokonca definoval farbu lepšie, ako ja :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...