Laserové lúče / Laser beams

Dnes opäť ďalšia manikúra, ktorá vznikla o jedenástej v noci :) Rozhodla som sa trochu prevetrať nail artovú pásku a dva nové laky. Jeden ...

Laserové lúče / Laser beams
Dnes opäť ďalšia manikúra, ktorá vznikla o jedenástej v noci :) Rozhodla som sa trochu prevetrať nail artovú pásku a dva nové laky. Jeden ste tu síce už videli, ale dnes hrá hlavnú rolu.
Today again, another manicure I've done late in the night :) I decided to use my nail art tape and two new polishes. Actually you could see one of them on the blog, but today it's playing the leading role.

Laserové lúče / Laser beams

Laserové lúče / Laser beams

Prvým z dvojice lakov je strierborná slivka od Gabrielly Salvete číslo 154. Kúpila som ho vo výpredaji za polovicu, čo ma veľmi potešilo, lebo som po ňom poškuľovala už dlhšie. Krásnu bordovo slivkovú farbu dopĺňa drobulinký strieborný shimmer. Laky od Gabrielly mám veľmi rada pre ich konzistenciu a štetček. Ani tento ma nesklamal a lakoval sa mi ľahko a hladko. O krycej schopnosti vám napísať nemôžem, lebo samotný som ho ešte nemala.

Druhým lakom je Celeb City od Sally Hansen. Ide o úžasný strieborný lak s miliónmi drobných strieborných čiastočiek. Zlákala ma naň Veve, ktorej týmto ďakujem :) Je to môj prvý lak z rady Hard As Nails, no rozhodne nie posledný. Lakoval sa skvelo a pekne kryl v dvoch vrstvách. Aj tento lak sa mi podarilo kúpiť za polovičnú cenu.

Laky spolu krásne ladia vďaka strieborným odleskom.

First of these two polishes is silver plum from Gabriella Salvete number 154. I got it in sale for half price, which delighted me because I wanted to buy this one for a while. Lovely plumy color complements fine silver shimmer. I really like Gabriella's polishes for their consistency and brush. Neither this one didn't disappoint me and application was easy and smooth. I can't tell you about the coverage, because I used only one layer over other polish.

The second one is Celeb City from Sally Hansen. It's an amazing silver polish with billions tiny silver flecks. After I saw it on Veve's blog I had to buy it, and this way I want to thank her :) It's my first polish from Hard As Nails line but definitely not the last one. Application was great and two coats were enough. And I bouth this one in sale too. 

The polishes go together very well because of the silver reflections.

Laserové lúče / Laser beams

Laserové lúče / Laser beams

Teraz k výtvoru samotnému. Najskôr som si nalakovala nechty základom, v tomto prípade strieborným Celeb City. Pre urýchlenie celého procesu som naniesla vrstvu rýchloschnúceho nadlaku. Čas schnutia som využila na strihanie pásky. Na tento typ manikúry stačia kúsky dlhé asi 2 - 2,5 cm. Keď boli nechty suché na dotyk, začala náhode som lepiť jednotlivé pásiky. A to, že sa mi na pravom prostredníku podarilo vytvoriť pentagram je tiež len náhoda. Cez takto umiestnenú pásku som nalakovala jednu vrstvu Gabrielly Salvete a ešte kým bol lak mokrý, pásky som postupne z nechtu odlepila. Treba si dať pozor na to, v akom poradí ich lepíte a odliepate, inak sa môže veľmi ľahko stať, že si celé dielko pokazíte. Na záver som pridala vrstvu nadlaku a bolo hotovo.

Dúfam, že fotky sa páčia, už som zrealizovala svoje malé štúdijko. Ako to vyzerá môžete vidieť u mňa na Instagrame :)

And now aboy the nail art itself. Firstly I painted two coats of Celeb City. To speed up the process I added one layer of quick dry top coat. As I was waiting for it to dry, I cut a pieces of a nail art tape. For this type of manicure you will need pieces 2 - 2.5 cm long. When nails were dry to touch I started placing the tape randomly. Even the pentagram on my middle finger was just a coincidence. Then I applied one coat of Gabriella Salvete over the tape and until the polish was still wet I peeled them off. You have to remember the order n which you placed the tape, otherwise you can ruin it. Finally I added top coat and it was done.

I hope you like the photos, I set up my little stuio. If you are curious how it looks like go check out my Instagram :)




4 komentáre :

  1. Krásné nehtíky:) Přesně na tyto nailarty jsem si pásky pořídila taky, zatím jsem je ale nevyužila...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Treba ísť do toho, je to úplne jednoduché a rýchle :)

      Odstrániť
  2. na niečo podobné sa chystám aj ja, raz som to síce už skúšala, ale akosi mi to vtedy nevyšlo:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...