Baroko / Baroque

V poslednom čase majú všetky moje nechtové výtvory majú spoločné menovatele - jednoduchosť a rýchlosť prevedenia. A presne taký je aj dne...

Baroko / Baroque

V poslednom čase majú všetky moje nechtové výtvory majú spoločné menovatele - jednoduchosť a rýchlosť prevedenia. A presne taký je aj dnešný príspevok.
Navyše pre vás nemám viac fotografií. Tieto som fotila včera so zámerom, že ešte dnes nejaké dofotím, ale jeden nehet sa mi zlomil a dalšie asi tri olúpali tak, že už sa to nedalo zachrániť.

Tento môj počin som nazvala jednoducho barokovým. Z fotografie asi tušíte prečo. Ako základ som použila lak od Catrice Steel My Soul, ktorý som doteraz na nechtoch nemala (!!!) Lak je po uschnutí matný a jemne zrnitý. Taký predchodca dnešných pieskáčov. Lak je samozrejme krásny, niečo medzi fialkovo-šedo-béžovou so zlatými čiastočkami. A zlato a barok idú dokopy. Rozhodla som sa ho skombinovať s ďalším produktom od Catrice. Tetovačkami. Tie patrili do kolekcie Urban Baroque (preto ten názov príspevku :)). Ide o set tetovačiek, ktoré som si kúpila len preto, lebo boli v akcii za úplne smiešnu cenu. Pôvodne som si aj myslela, že ich použijem na telo, no tieto vzory nie sú úplne moja šálka kávy. Nakoniec som ich presunula medzi moje lakovacie vecičky. Až teraz prišiel ich čas. Použila som rastlinný motív na prstenník a prostredník, na zvyšok nechtov som využila "perly", ktoré som si rozstrihala na jednotlivé guľôčky. Na záver som sa rozhodla pridať trochu viac zlata a tetovačky som doplnila ďalším lakom od Catice The GlamoureX Factor, ktorý mám rada aj napriek tomu, že zlato vôbec nenosím. Mala som ešte v úmysle celé dielko prelakovať matným nadlakom, no už som to nestihla.

A už asi týždeň sa chystám, že si konečne vytvorím malé štúdijko na fotenie, aby moje fotografie boli pekné a konzistentné... :D

All my recent nail arts have something in common - simplicity and speed of execution. And today's post is exactly the same. Besides I don't have for you more photos than these two. I took them yesterday and I wanted to took some more today, but one my nail broke and another three peeled badly. 

I called this nail art simply baroque. You can tell why from the photo. As a base I used polish from Catrice Steel My Soul, which I have never painted before (!!!) After drying is matt and grainy. It could be a ancestor of sand polishes we have these days. The polish is of course beatiful, it's something between lilac, grey and beige with golden micro glitter. And gold and baroque go hand in hand. I decided to pair it with another product form Catrice. Temporary tattoos. They are from Urban Baroque limited edition (as the heading says:)). It is a set of tattoos I bought just because they were ridiculously cheap. Initially I tought I will use them on body but I'm not a big fan of these ornaments. And I moved them into my nail art stuff. But their time came. I used the plant ornament on my ring and middle finger and on the rest of my nails I added "pearls" that I cut in single balls. In the end I added more gold using another Catrice polish The GlamoureX Factor, that I love even I don't wear gold at all. I wanted to use matt top coat over the whole nail art, but I didn't manage it. 

And whole week I'm getting ready to set up my little photo studio so my my photos are nice and consistent... :D

Baroko / Baroque




3 komentáre :

  1. teraz som nad nimi ohrnula nos a teraz by som také vodolepky prijala :-))) super kombinácia

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...