Nové nástroje na krotenie kožičky / New tools for taming nail cuticle



Do mojej zbierky starostlivosti o nechy pribudli nový bojovníci. Obaja na boj proti škaredej kožičke okolo nechtov. Po tom čo som domíňala posledné dve otvorené balenia odstraňovača od Essence, rozhodla som sa, že vyskúšam tento od Sally Hansen. Čítala som rôzne recenzie a väčšina ho chválila, tak prečo neskúsiť. Nie je ani veľmi drahý na ten objem - 29,5 ml (asi by ich zabilo dať tam presne 30 ml :D). A ako tento gél funguje? Otvoriť, vytlačiť trochu okolo nechtov a nechať pôsobiť 15 sekúnd. Najdlhšie by ste ho mali mať na pokožke 1 mintu - môže sa aplikovať aj na rôzne zhrubnuté miesta. Ja si najskôr urobím jednu ruku a až potom druhú. Ak ho nanesiete na obe naraz, kým sa dostanete na posledný prst všetko je suché. Asi to obsahuje nejaké drsnejšie chemikále, lebo kážu umyť si ruky po aplikácii. A bacha na oči :) Potom, čo zapôsobí tento zázrak, zatlačím si kožičku novým kovovým "zatláčatkom". Viete, o čom hovorím. Mám ho ani nie mesiac a neviem, prečo som si ho nekúpila skôr, ušetrila by som si rôzne zádery a iné zranenia (krvavé :D). A ako hodnotím túto modrú fľaštičku? Musím povedať, že funguje. Nepadám z neho úplne na zadok, možno by som čakala, že kožička zleze úplne sama bez škrabkania zatláčatkom... Tak na 4 z 5.

I have new fighters in my nail care stash. Both fight against nasty nail cuticles. After I used last two opened bottles of cuticle remover from Essence, I decided to try out this one from Sally Hansen. I read different reviews of this and most of them were praising it, so why not. It is not that expensive considering the volume - 29,5 ml (it would kill them to give us 30 ml :D). And how it works? Open, squeeze little strip around nails and leave to do its job for 15 seconds. The longest "allowed" time is 1 minute for rough areas, like calluses. I am doing one hand at time. If you squeeze on all finger, until you'll get to the last it will be dry. Obviously it contains some "rougher" chemicals, because they told you on the package to wash your hands after use. And be careful to not touch your eyes :) After that time I just push my cuticles back with metal pusher. I have thi not even a month but I have no idea why I haven't buy it sooner, I would spare myself from some cuticle injuries (bloody ones :D). And my opinion on this remover? It works. I am not fainting from it, I think I expected that the cuticle will dissolve all alone without scraping with pusher... So I am giving it 4 out 5. 




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...