#31DC2013 Ďen trinásty - zvierací vzor / Day 13 - animal print






Tak trochu zaostávam... To je tým, je september. September je skvelý mesiac, lebo mám aj meniny aj narodky ;). Zároveň je hektický a ulietaný, lebo sa vždy presúvam z Trenčína do Bratislavy, na intrák a potom začne škola. Preto som na dni 13 a nie 22. A navyše, keď už si tie nechty urobím, chcem si ich trochu užiť :D A tak mám dnes pre vás môj zvierací vzor. Leoparda aj zebru som už skúšala tak som chcela urobiť iného zvera - hada. Dúfam, že to aspoň z časti tak vyzerá. Farby som si vybrala podľa seba, neviem či takéto farebné niečo na svete existuje :D Je to taký trochu vianočný had - želená, červená, zlatá... Ako základ som použila Catrice 600 After Eight, čo je veľmi pekná metalická zelená. Na to som náhodne "naplácala" Maybelline Minicolorama 16 Berry Sweet. Okraje týchto fľakov som orámovala s Gabriella Salvete 141, čo je neskutočná farba a navyše neskutočne trblietavá. Cez červenú som použila ešte Essence Nail Art Special Effect Topper 08 Night In Vegas. Nakoniec som čiernou akrylkou namaľovala "šupiny". Ešte nadlak a hotovo. Najbližšie ma čakajú kvety a veľmi sa na to teším.

I fell behind a bit... That's because it's September. September is a great month, because I have name day and birth day also ;) At the same time is hectic and rushy, because I am moving from my hometown to capital, to boarding house and then school starts. And that's why I am on day 13 and no 22. And besides, I want to enjoy my nails, if I work hard to do them :D So today I have for you my animal print. I have already try leopard and zebra so I wanted to do other animal - snake. Hopefully, it looks like snake. I chose colors as I liked them, I don't think that there is an animal like this :D Bit Christmas snake - green, red, gold... As a base I used Catrice 600 After Eight, which is lovely metallic green. On top of that I randomly splatted Maybelline Minicolorama 16 Berry Sweet. Edges of the red I rimmed with Gabriella Salvete 141, which is unreal color with amazing glitter. Over red I used Essence Nail Art Special Effect Topper 08 Night In Vegas. In the end I did diamond pattern over that all with black acrylic color. Top coat and done. As next I will be doing floral and I am really looking forward to do them. 





3 komentáre :

  1. Pěkné :) A naprosto tě chápu s tím zpožděním :D Jako já si sice lakuju nehty hodně často, ale každý den nové, to fakt ne... Viděla jsem už hodněkrát, že místo 31 day challenge si blogerky udělalay 31 week challenge, to by bylo pro mě tak akorát úžasné :D Jednou za týden nějaký design, jinak v mezičase bych lakovala oddychově jednu barvu, max třpytky k tomu a pak zas za týden nový design. V tomhle fakt obdivuju, jak někdo jede den za dnem jiné nehty, ale taky si myslím, že z toho ani nemůžeš mít radost, když si ty nehty pár dní neužiješ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veď to! Mne to príde také zbytočné, trápiť sa s tým hodinu - dve a potom to na druhý deň dať dole...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cute mani, I like it a lot!

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...