#31DC2013 Ďen jedenásty - bodkované nechty / Day 11 - polka dot nails



Konečne spať v challenge. Minulý týždeň som sa po prvé sťahovala do Bratislavy na internát, po druhé, pomáhala som na Design weeku, ktorý sa dnes začína. Dva dni som si máčala ruky vo vode a tak sa mi zdalo zbytočné lakovať si hocičo na nechty. Včera som sa venovala vzorkovníku a tak až dnes som mala čas sa povenovať mojim nechtom. Trochu som ich musela skrátiť, lebo sa mi polámali. 11 deň v challenge sú bodky. Dlho som dumala, čo to bude, už som sa chystala na úplne iný nail art a potom som uvidela moju novú šiltovku. Samozrejme bodkovanú. Inšpirácia bola na svete.


Again, back in challenge. Last week I, firstly, was moving to Bratislava to dormitory, secondly, I was helping at Bratislava Design Week, which is starting today. Two days I had hands in water constantly, so I thought it is useless to paint my nails. Yesterday I was doing swatchicles so today I had time to do my nails. I had to shorten them a bit. 11th day of challenge means polka dot nails. I spent quite long time thinking about what I will do. Then I saw my new baseball cap. Of course, dotted. 





Z ľava do prava: Miss Sporty - 080, Rimmel - 405 Rose Libertine, Essence - 10 In The Jungle, Essence - 98 Walk On Air, Paris Memories - 234.


From left to right: Miss Sporty - 080, Rimmel - 405 Rose Libertine, Essence - 10 In The Jungle, Essence - 98 Walk On Air, Paris Memories - 234.  





Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...