Orly - Hillside Hideout + ombré stamping

Mám pocit, že posledný mesiac hrozne rýchlo ušiel a ja som ani nestihla dať von všetky články s jesennými manikúrami, ako som pôvodne chce...

Orly - Hillside Hideout + ombré stamping

Mám pocit, že posledný mesiac hrozne rýchlo ušiel a ja som ani nestihla dať von všetky články s jesennými manikúrami, ako som pôvodne chcela.
A tak sa musím poponáhľať a dohnať stratený čas (čo si to nahováram :D), kým sa ešte všetci nebláznia s Vianočnými nail artmi :)


I feel like last month just flew by and I wasn't able to post as much as I would like all the posts with all the autumn manicures that I had in my mind.

So now I have to hurry and catch up (trying to fool even myself now :D) until everyone will start posting all those Christmas-y manicures :)


Orly - Hillside Hideout + ombré stamping

A tak dnes mám pre vás jednu jednoduchú no zaujímavú ombré pečiatkovanú manikúru v tlmených jesenných farbách.


So that's why I have for you today this easy but still interesting ombré stamped mani in muted fall colors.

Orly - Hillside Hideout + ombré stamping

Ako základ som použila veľmi pekný lak Hillside Hideout z kolekcie Mulholland od Orly. Fialkastá krémovka doplnená o množstvo drobných črepiniek, ktoré sa menia podľa svetla zo zlatých na zelené. Lakoval sa výborne a úplne mi stačili dve vrstvy.


As my base I used very pretty nail polish called Hillside Hideout from Mulholland collection by Orly. It's a mauve creme polish with tons of tiny flecks that shift from gold to green according to light conditions. Application was easy peasy and I needed two coats.

Orly - Hillside Hideout + ombré stamping

Orly - Hillside Hideout + ombré stamping

Orly - Hillside Hideout + ombré stamping

Po tom, čo som ho dva dni nosila len tak a užívala si tú netradičnú farbu, pridala som pečiatky na všetky nechty. Platničku XY-P05 mám z Aliexpressu a som naozaj nadšená. Je veľmi dobre spracovaná a pečiatkuje sa s ňou ľahko a jednoducho.


I was wearing this beauty two days and then I decided to do some stamping on all my nails. This plate XY-P05 is once again from Aliexpress and I'm really happy about it. It's very well etched so it's easy to use and the images are clean and crisp.

Orly - Hillside Hideout + ombré stamping

Na pečiatkovanie som si vybrala dva laky z kolekcie Metal Effect od Moyry. Nevedela som sa totiž rozhodnúť, ktorý z nich sa hodí lepšie, tak som použila obidva :) Na polovicu vybraného vzoru som naniesla medený lak číslo 301 a na druhú vínový číslo 302. Pri stieraní laku som cez vzor prešla viackrát stierkou, aby sa farby pekne prelínali.


For the stamping I picked two polishes from Metal Effect collection by Moyra. I couldn't decide which one looks better with the base color so I used both :) On the one half of the image I used the copper polish number 301 and on the other wine polish number 302. Then I scraped the polish multiple times so the colors blend together.

Orly - Hillside Hideout + ombré stamping

Už ste skúšali takéto pečiatkovanie s gradientom? Možete mi tiež napísať, ktorý z týchto dvoch metalických lakov sa podľa vás ku mini Orlýku ;)


Have you ever tried the gradient stamping? And please let me know which of these metallic polishes looks better over the Orly one ;)




10 komentárov :

  1. Lakování vypadá moc hezky. Líbí se mi nápad s ombré razítkováním. Vypadá to zase jinak než kdyby to bylo jen jednou barvou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martina :) Musím ešte vyskúšať viac takýchto manikúr, lebo toto gradientové pečitakovanie sa mi celkom zapáčilo ;)

      Odstrániť
  2. I tried gradient stamping few times and never was satisfied enough... and your mani looks really pretty, I love the colors combination :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks Magda! :) Sometimes is hard to pair the right colors or blend them nicely together on the plate. Once I wanted to do green to orange stamp and it looked just muddy in the middle :D

      Odstrániť
  3. Krásne a elegantné. Samotný lak Orly ma teda dosť zaujal, i keď jeden veľmi podobný (len o niečo fialovejší) už doma mám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Leni :) Snažím sa teraz obmedzovať nákup lakov a preto som si z neho nebrala veľkú fľaštičku, ale len toto mini balenie. Navyše som ho potom venovala mame :D

      Odstrániť
  4. Myslím, že ten gradient byl skvělou volbou, vypadá to velmi pěkně. :) A ten Orly, aaaach...♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Romči :) Moja nerozhodnosť sa sem-tam aj vyplatí :D A Orlík je krásny, ja viem ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...