H&M - Silver Fern + stamping

Pri jednej návšteve H&Mka som v zľavovom košíčku objavila tento nádherný, kovovo modrý lak s názvom Silver Fern.

H&M - Silver Fern + stamping

Pri jednej návšteve H&Mka som v zľavovom košíčku objavila tento nádherný, kovovo modrý lak s názvom Silver Fern.

One time when I was shopping at H&M I found in sales bowl this lovely metallic blue polish called Silver Fern.

H&M - Silver Fern + stamping

Fern je po anglicky papraď. Silver fern je jeden konkrétny druh paprade, ktorý sa vyskytuje len na Novom Zélande.


Silver Fern is according to Wikipedia 'a species of medium-sized tree fern, endemic to New Zealand.' How cool!

H&M - Silver Fern + stamping

A tak som sa nechala inšpirovať názvom tohto laku a zo zbierky platničiek som vybrala taký vzor, čo sa mi aspoň trochu podobal na papraď :) Nie je to, samozrejme, úplne dokonalé a vetvičky sa skôr podobajú na nejaký ihličňan, no vôbec mi to nevadí :)


So I let the name of this polish inspire me and I tried to find in my stamping plates collection something that resembles fern :) Well, the image I chose is not exactly a fern, it looks more like needles of some coniferous tree but I don't mind really :)

H&M - Silver Fern + stamping

Na pečiatkovanie som si teda vybrala platničku Enchanted 16 od Moyou. Všetky nechty okrem prostredníka som si nalakovala lakom Silver Fern a zvyšný prostredník obyč čiernou krémovkou číslo 35 od Moyry.

Tušila som, že Silver Fern bude skvelý aj na pečiatkovanie. Ako vidíte, nesklamal a na čiernom podklade sa krásne vyníma. Zvyšné nechty som zas opečiatkovala čiernou Moyrou.


So for stamping I picked stamping plate Enchanted 16 by Moyou. I painted all my nails except the middle finger with Silver Fern and on the middle one I used classic black creme polish number 35 by Moyra.

I felt that Silver Fern could be a great polish for stamping. And as you can see it didn't disappointed me at all. It looks great over that black base. The rest of my nails are stamped with that black creme polish from Moyra.


H&M - Silver Fern + stamping

H&M - Silver Fern + stamping

H&M - Silver Fern + stamping

H&M - Silver Fern + stamping

Už vás niekedy tak inšpiroval názov laku, že ste podľa neho vytvorili komplet manikúru? :)


Have you ever been so inspired by the name of some polish that you created a manicure because of it? :)




16 komentárov :

  1. No, tak ten lak vypadá moc dobře a samolepky chválím!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to krásně mrazivě, přesně na teď. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romči :) Máš pravdu, hodí sa to k tomuto zimnému počasiu :)

      Odstrániť
  3. Incredibly pretty stamping! I am in love with it! I think I once did my mani based on the name of the polish :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much! And which polish it was? :)

      Odstrániť
    2. Colour Alike from Galaxy collection - I used it in galaxy mani - unfortunately I lost the photos before publishing on my blog :(

      Odstrániť
    3. Oh that was super pretty for sure! Sorry for your loss... Maybe you could recreate it! :)

      Odstrániť
  4. Týjo tak to koukám! Tak krásný lak a ještě s ním jde razítkovat? :O A asi ani moc nestál, že? Já vždycky koukám v H&M kde se dá, ale nikdy jsem tam ty laky neviděla :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lucie :) Nie, vyšiel ma do 4€ myslím. Tieto laky nemajú v každom H&Mku... Napríklad u nás v Bratislave som ich videla len v jednej predajni :/

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...