Masura - Mint and Basil

Keď už sme si všetci mysleli, že magnetické laky sú minulosťou, prišla ruská značka Masura a vypustila do sveta celú kolekciu týchto zába...

Masura - Mint and Basil

Keď už sme si všetci mysleli, že magnetické laky sú minulosťou, prišla ruská značka Masura a vypustila do sveta celú kolekciu týchto zábavných meňavcov :)

Ak na Instagrame sledujete zopár ruských blogeriek (napríklad Svetu Sanders), mohli ste si všimnúť vzrastajúcu obsesiu práve lakmi tejto značky.

No a potom ich naskladnil aj môj milovaný Nailland. Neodolala som a hneď štyroch magnetických krásavcov som si nahádzala do košíka. Tiež mi to prišlo ako skvelá výhovorka na objednanie si ďalších lakov, ktoré som už dlho chcela :D

Dnes vám ukážem tmavo (modro) zelený Mint and Basil. Okrem neho som uchmatla ešte Mountain Azurite, Mysterious Amertine a Ruby Temptation :) Tie tu uvidíte zas niekedy inokedy ;)


When we all thought that magnetic polishes will never come back, here is a Russian nail polish brand called Masura putting out a collection full of fun shifters :) And if you follow some Russian nail bloggers on the Instagram (like Sveta Sanders) you could see the growing obsession with these polishes.

And then my beloved Nailland stocked them. I couldn't resist and I threw four of those beauties into my shopping basket. It was also a great excuse to buy another polishes that I've been eyeing for a long time :D

Today I will show you teal Mint and Basil. I also grabbed Mountain Azurite, Mysterious Amertine and Ruby Temptation :) I will show you those next time ;)


Masura - Mint and Basil

Teda späť ku Mint and Basil. Ešte aj to meno má úplne skvelé! :) Už vo fľaštičke vyzerá zaujímavo. Tekutinka má výraznú zelenú lesnú farbu a na okrajoch flakónika sa sem tam ukáže petrolejová modrá. Drobulinký shimmer v laku sú vlastne čiastočky, ktoré sa zbehnú ku magnetu, keď ho priložíte ku čerstvo nalakovanému nechtu.


Back to my Mint and Basil. Even the name is awesome! :) It looks interesting in the bottle too. The polish have vibrant forrest green/teal and on the edges of the bottle you can see some blue. The shimmer in the polish are actually tiny particles that cluster to the the magnet when you put it close to your freshly painted nail.

Masura - Mint and Basil

Aby lak ešte lepšie vynikol, najskôr som si nalakovala nechty vrstvou čiernym Neo Noir od H&M. Kým uschol som si ešte raz prešla všetky možné návody, ako dosiahnuť ten úžasný efekt mačacieho oka :)

Výhodou je, že ak sa vám to nepodarí na prvý raz, možete pridať druhú vrstvu a znova zmagnetizovať. Tak som to robila aj ja... Na takmer všetkých nechtoch :D Magnet som prikladala diagonálne na každý necht vo vzdialenosti cca 1 cm.


I wanted the polish to pop even more so I started with coat of black Neo Noir from H&M. While it was drying I was watching all the videos to figure out how to achieve that stunning effect of cat's eye stone :)

The advantage is if you messed it up you can always add one more and try it again and magnetize it. Just like me... I did almost all my nails this way :D I placed the magnet diagonally over each nail 1cm from the surface.


Masura - Mint and Basil

Výsledkom bola tenká čiara zelenej šikmo cez celý necht. No darmo ju budete na týchto fotkách hľadať. Mám teóriu, že kým lak nie je úplne suchý, magnetické čiastocky stále pracujú a jednoducho sa naspäť v laku "rozliezli".


The result was thin line of green across my nail. But don't bother yourself by looking after it on these photos. I have a theory that until the polish is not completely dry the magnetic particles are still "active" and they simply spread in the polish.


Masura - Mint and Basil

Efekt mačacieho oka sa však dostavil a lak sa pri pohybovaní prstov krásne menil.


But the cat's eyes effect is still there and the polish was shifting as I was moving my hands.

Masura - Mint and Basil

Po dvoch dňoch, čo som ho nosila len tak samostatne som sa po vzore Ediny z Lakkomlakkom a Madlény z Naillandu rozhodla pridať pečiatky :)


After two days of wearing it on its own I decided to add some stamping because I saw it on Edina from Lakkomlakkom and Madléna from Nailland :)

Masura - Mint and Basil

Hľadala som zaujímavý vzor, ktorý by však nezakryl krásu Mint and Basil a našla som ho na platničke Fashionista 05 od Moyou.


I was looking for some pattern that was interesting enough but wouldn't cover the beauty of Mint and Basil. I found it on stamping plate Fashionista 05 by Moyou.

Masura - Mint and Basil

A aby toho nebolo málo, pridala som ešte vrstvu môjho obľúbeného holografického toppera My Private Rainbow (X) od ILNP :)


And since we all love good holo I added a layer of my fave holographic top coat My Private Rainbow (X) by ILNP :)

Masura - Mint and Basil

Už sa neviem dočkať na ďalšie experimentovanie s týmito magnetickými fešákmi. A čo vy? Tiež ste si mysleli, že magnetické laky sa už nikdy nevrátia? :)


I can't wait to play and experiment more with these magnetic beauties. And what about you? Have you thought that magnetic polishes will never return? :)

P.S.: Laky Masura nájdete napríklad na Nailland a Hypnotic Polish ;)

P.S.: You can find Masura polishes e.g. at Nailland and Hypnotic Polish ;)




8 komentárov :

  1. Wau, ten lak je sám o sebe parádny, ale konečný nail art je fakt pecka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika :) Ja neviem ako tí rusi robia, ale to, čo vypúšťajú do lakového sveta je vždy bomba :) Či už Masura, Dance Legend alebo Bow... S takými lakmi je potom radosť tvoriť. Vlastne ani veľmi netreba, lebo lak je sám o sebe krásny. Ako tieto magnetické bomby :D

      Odstrániť
  2. Presne tak, lak je aj sám o sebe neprehliadnuteľný, no pečiatky a trblietky z neho spravili skvost. Brutál :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj ďakujem Leni :) Už sa teším, až vám ukážem tie zvyšné tri :D

      Odstrániť
  3. asi som sa zamilovala!! :O nádherná farba ... zelené odtiene milujem a ty si ich ešte lepšie vylepšila, kiež by som mala také nechty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa teším, že som Ti našla novú lásku :D Ak by si ho chcela mať len pre seba, doplnila som do článku link priamo na Nailland, odkiaľ sa dá pohodlne kúpiť ;)

      Odstrániť
  4. Na nějaký magnetický laky jsem si už ani nevzpomněla. :D No ještě po nich začnu toužit ? Nedivila bych se, po dalších tvých příspěvcích. :) Ta barva je úplná pecka !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi to je nejaký nový ruský trend a chytajú sa už aj ďalšie značky... Videla som, že Picture Polish má nejaké dva magnetické laky :D Teraz sa to asi bude na nás hrnúť zo všetkých (Instagramových) strán a bude ťažké odolať :D Ja už som podľahla. Teraz je rad na tebe, Romči :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...