Laced dasies

Nedávno som "úplnou náhodou" zašla do DMky a zistila som, že v stojane Catrice sa objavilo zopár nových lakových kúskov.

Laced dasies

Nedávno som "úplnou náhodou" zašla do DMky a zistila som, že v stojane Catrice sa objavilo zopár nových lakových kúskov.
Vlastne len tri ak sa nemýlim, a všetky ladené do modra. Zaujal ma však len nebíčkovo modrý The Sky So Fly, ktorý mi hneď poslúžil ako podklad pre jednu testovaciu manikúru.

Lakovanie bolo bez problémov a stačili mi dve vrstvy. Dokonca obsahuje drobulilinký shimmer, ktorý je ale vidno len vo fľaštičke a na nechtoch vyzerá úplne ako krémovka.


Recently when I was in DM drugstore (by pure accident) I found out that they have some new nail polishes in Catrice's stand.

Well in the end there were only three new shades and all blue toned. And one of them caught my eye. It's a really pretty shade of sky blue as the name The Sky So Fly suggests. It also served me as a base for my next testing manicure.

The application was problem-free and I need usual two coats. It even contains very fine shimmer which is sadly visible only in the bottle and on the nails it looks like creme polish.


Laced dasies

Hneď som mala v hlave víziu, akým nail artom ho doplním. Táto krajkovaná pečiatkovacia platnička BC-04 mi prišla už dávnejšie na recenziu e-shopu Lady Queen. Som rada, že som ju skúšala až teraz, keď už mám čas na zložitejšie manikúry, pretože ma poriadne potrápila.


And I immediately knew what kind of nail art I will add on that blue. I got this lace stamping plate BC-04 from Lady Queen to review a while ago. I'm really glad that I decided to try it now when I have more time to do my nails because this plate gave me some hard times.

Laced dasies

Vzory na nej sú naozaj krásne a detailné. Nanešťastie sa ku mne asi dostal vadný kus, ktorý nie je dostatočne dobre vyhotovnený a niektoré z nich odmietali spolupracovať. Platničku som si však vyhľadala na nete a zajvne ostatným funguje bez väčších problémov.


The images are really pretty and detailed. Unfortunately I probably got a defective piece that is not etched well and some patterns didn't cooperate. But I searched the plate on the Internet and it seems that other people are using it without problems.

Laced dasies

Na fotografii vyššie je celá platnička od-pečiatkovaná čiernym lakom od Mundo de Uñas. Teda vyslovene lakom na to určeným. A ako vidíte, niektoré vzory jednoducho nefungovali. Už som si myslela, že som zabudla pečiatkovať!

Skúšala som takmer všetky pečiatkovacie laky, čo som mala k dispozícii a najlepšie fungovali metalické. V spodnom rade teda môžete vidieť tie vzory, ktoré mi nešli čiernym, opečiatkované strieborným lakom opäť od Mundo de Uñas.


On the photo above you can see all the images from the plate stamped with black Mundo de Uñas which is specifically designed for stamping. And you can notice that it didn't work with some of them. I thought I forgot how to stamp!

And I tested almost all my stamping polishes and the metallic ones worked the best. Therefore in the bottom row you can see the images I wasn't able to stamp with black stamped using silver Mundo de Uñas.


Laced dasies

Pôvodne som myslela, že na kvietky použijem biely lak, no ten fungoval ešte menej než čierny. Preto sú margarétky nakoniec strieborné, s čím som vôbec nebola stotožnená... Veď viete, aké to je keď vám niečo nevyjde podľa predstáv -_-

Nakoniec som si ozdobila len dva nechty. Do stredu kvietkov som potom žltým lakom urobila bodky a na zvyšné nechty som pridala zlaté/žlté okrúhle pliešky.


Originally I thought I will use white polish to stamp the flowers but that one was even worse than the black. That's why are these daisies silver and I didn't liked it at all... You know how it is when something doesn't turn out as you imagined it -_-

Eventually I decorated only two nails with stamping. To the center of flowers I added dots using some yellow polish and on the rest of my nails I added gold/yellow round studs.


Laced dasies

Úprimne ma veľmi mrzí, že táto doštička nefunguje na 100% lebo sa mi veľmi páčili práve tie prepracované vzory. Aspoň tie metalické sa ňou kamarátia, inak by som sa na ňu mohla len pozerať. Preto ju nezavrhujem a určite vám ju ešte niekedy pripomeniem :)


Honestly I'm really sad that this plate doesn't work perfectly since there are some patterns that I love. But at least I still can use it with metallic polishes otherwise I could only stare at this beauty. So I will use it some day again definitely :)

Laced dasies

Manikúra aj napriek mojej nespokojnosti mala celkom úspech :) A po čase som si na ňu aj ja zvykla :D


Despite I wasn't completely happy with this mani I got some compliments on it :) And in the end I got used to it too :D

Laced dasies

Ak sa vám táto platnička bude tak páčiť, že si ju objednáte, budem držať palce, aby ste mali viac šťastia než ja ;) A nezabudnite pri tom použiť kód QWTS15 aby ste to mali s 15% zľavou :D


If you like this plate so much that you want to order it I'll keep my fingers crossed for you so you'll get one that is working well :) And don't forget to use my code QWTS15 so you have 15% off your purchase :D




11 komentárov :

  1. Vďaka Katka :) Som rada, že sa ti páčia napriek mojej nespokojnosti :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezký, mám jí taky a nejlépe se mi s ní tisklo s razítkem Creative shop stamper, můžu říct že bez problémů

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík Hani :) Zatiaľ som ju skúšala len s čírym razítkom od B. Loves Plates, lebo iné som teraz so sebou nemala. No to mi funguje vždy perfektne a naozaj myslím, že je nie je dobre vyrobená. Ty môžeš mať zrovna dobrý kus :)

      Odstrániť
  3. Mne sa to práve s tou striebornou páči veľmi :) Asi aj viac, ako keby boli kvietky biele :) Ale chápem, že si sa s manikúrou nestotožnila, tiež nemám rada, keď mi niečo nevyjde podľa predstáv.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono to zas nemá od tej bielej tak ďaleko vďaka tým odleskom, no vieš ako to je... Vymyslené som to mala inak :D A jeduje ma, že to nevyšlo. Ale ďakujem za povzbudivé slová :)

      Odstrániť
  4. your design is lovely anyway :) regarding BC plates and their quality... I think it's always roulette

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks Magda! :) Actually this is the first time I was struggling so much with stamping plate. I have another BC plate so I'm curious if it'll work or not...

      Odstrániť
  5. Přesně jak píše Arvonka, taky se mi ta stříbrná líbí více. :) Vypadá to zajímavě. A Catrice se teda povedl. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ďakujem baby :) Akurát je škoda, že takmer polovica z tych vzorov sa nedá iným ako metalickým lakom opečiatkovať :/ Catrice tam má ešte zo dva laky, ktoré ma zaujali a asi ich najbližšie aj pôjdem kúpiť ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...