Kúpené v novembri / Bought in November

Dnes mám pre vás ďalší článok s rekapituláciou toho, čo som si dokúpila do zbierky počas predchádzajúceho mesiaca.

Dnes mám pre vás ďalší článok s rekapituláciou toho, čo som si dokúpila do zbierky počas predchádzajúceho mesiaca.
Today I have for you another post recapitulating what I bought during previous month.

Kúpené v novembri / Bought in November

Tento raz toho nebolo toľko, ako v októbri. Dva novembrové týždne som ležala chorá doma, no aj tak sa mi nakoniec podarilo nazbierať pár kúskov. Rada by som vám ich teda predstavila.

Prvým lakom je jahodový milkshake Queen Star číslo 52. Dosť ma prekvapilo, že taký zaujímavý lak vidím vo fľaštičke tejto značky. Väčšinou ma nijak neoslovila. A tento som objavila v malej, zastrčenej drogérii. Ružovkavý krémový základ v sebe ukrýva množstvo rôzno farebných glitrov od väčších šesťuholníčkov po mikroglitre. Už som ho aj stihla otestovať a môžete sa naň tešiť v niektorom z budúcich príspevkov.

This time I don't have such a number like in October. I was sick and lying in bed two weeks of November, but I managed to collect some lovely pieces. I would like to show you those. 

First of them is strawberry milkshake Queen Star number 52. I was really surprised, that I found this interesting pplish in a bottle of this brand. Usually, their polishes aren't very appealing to me. And I found this in little and godforsaken shop. The pink base is hiding many colorful glitters from larger hexagons to microglitter. I have already managed to test it so you will see it in one of the posts in near future. 

Kúpené v novembri / Bought in November

Kúpené v novembri / Bought in November

Druhým v poradí je ďalší chlpáč od Sally Hansen, tento raz v elegantnom čierno-bielom prevedení s názvom Tweedy. Po komentároch plných chvály na prvého chlpáčika, som sa rozhodla si zadovážiť ďalšieho. Nepochybujem, že bude rovnako skvelý, ako All Yarned Up a už teraz sa teším na neobmedzené možnosti kombinovania. Veď čierna a biela idú ku všetkému.

The secon one is another Fuzzy from Sally Hansen, this time in elegant black and white combo with name Tweedy. I decided to buy another because of many positive comments on the first Fuzzy. There is no doubt that this will be equally great as All Yarned Up and I'm already looking forward to unlimited possibilities of combinations. You know, you can wear black and white with everything. 

Kúpené v novembri / Bought in November

Kúpené v novembri / Bought in November

Ďalšieho krásavca ste mohli vidieť v predchádzajúcom príspevku. Je to lak Midnight Mistletoe z novej glitrovej kolekcie Glitter Bomb od Rimmelu. Ja som ho nazvala Vianocami vo fľaštičke. Červené a zelené glitre dopĺňajú meňavé holografické šesťuholníky. Určite sa ešte objaví v nejakej vianočnej manikúre.

I showed you this lovely polish in previous post. It's Midnight Mistletoe from new glitter collection from Rimmel Glitter Bomb. I called it Christmas in a bottle. Red and green glitter are complemented by holographic hexagons. I will definitely use it in another Christmas-y manicure.

Kúpené v novembri / Bought in November

Kúpené v novembri / Bought in November

Okolo tohoto efektového laku Sparkle Sand od Essence som viackrát prešla, kým som si povedala, a čo, kúpim ho... Volá sa I Feel Gritty. Mal by na akomkoľvek laku vytvoriť pieskový efekt. Som zvedavá, aká bude realita. Tekutina vo fľaštičke je smotanovej farby s tisíckami drobných iridiscentných črepiniek. Určite mu v najbližších dňoch venujem samostatný príspevok.

I walked around this effect polish Sparkle Sand from Essence so many times, that I told myself, well, I will buy it... It's called I Feel Gritty. It should create a sand and gritty effect over any polish. I'm really curious if it will work this way. The liquid inside is creamy white filled up with thousands of little iridiscent flecks. I will definitely try it out in near future.

Kúpené v novembri / Bought in November

Kúpené v novembri / Bought in November

Nasledujúce dva laky ste rovnako mohli vidieť v predchádzajúcom príspevku. Sú to nové holografy od Miss Sporty s názvom Funtasy. Celkovo sú v kolekcii štyri rôzne farebné laky - malinový, strieborný, antracitový a elektricky modrý. Posledné dva menované som v drogérke neobjavila, čo je trochu čudné, možno musím ísť aj do inej. Laky sú skvelé, aplikácia bola bezproblémová, krásne sa ligocú. Holografické v tomto prípade ale znamená, že obsahujú trblietky, nie prášok. To len na vysvetlenie, lebo obrázky od výrobcu sú trochu zavádzajúce :)

Next two polishes you saw in previous post too. These are new holographs from Miss Sporty called Funtasy. In this collection there are four polishes - raspberry, silver, anthracitic and electric blue. Last two mentioned weren't in that drugstore, which is bit weird, I think I have to go somewhere else, Polishes are great, application was smooth and they sparkle nicely. In this case holographic means little holo glitter not those tiny little particles. Just explaining because the pictures of them are bit different :)

Kúpené v novembri / Bought in November

Kúpené v novembri / Bought in November

Kúpené v novembri / Bought in November

Kúpené v novembri / Bought in November

Posledným pánom na holenie je tekutá čokoláda. No, nie celkom. Ide o lak mojej novo obľúbenej značky Pupa. Už dlhšie som hľadala hnedú krémovku, taká mi v zbierke stále chýbala. Preto som neváhala. Tieto laky majú fantastické štetčeky - tenké, dlhé, mäkké. Lakovanie s nimi je vždy pohoda. Aj tento lak ste mohli vidieť v mojej prvej vianočnej manikúre.

Last one is liquid chocolate. Well, not, but still. It's a polish from my new favorite brand Pupa. I was looking for a brown cream polish for a while. These polishes have fantastic brushes, long, thin and soft. Using them is always easy peasy. An you could see it in my first Christmas manicure too.

Kúpené v novembri / Bought in November

Čo poviete na moje novembrové úlovky? Zaujal vás niektorý, či už nejaký z nich vlastníte?

What do you think about my "November polishes"? Do you like any of them or do you own some of them?




10 komentárov :

  1. tie fuzzy ma foteraz vôbec nezaujali, no keď som videla tú farebnejšiu verziu v tvojom prevedení, nezdali sa mi až také strašné. Ty sa s tým proste vieš vyhrať!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa tiež najskôr vôbec nepáčili... A keď som okolo nich skoro rok chodila si vravím, a šak čo, vyskúšam. No a už som si druhý kúpila :D Ale to bude asi všetko z týchto chlpatých.

      Odstrániť
  2. Krásné kousky ten první růžový je dokonalý na ten se moc těším ;) Vánoční Rimmel mám taky stejně tak stříbrný Miss sporty...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) A videla si v drogérii aj tie zvyšné Miss Sporty holografy? Mne to vŕta v hlave, že tam boli len tieto dva a neverím, že by ich tak rýchlo predali.

      Odstrániť
  3. Ach, ten první je dokonalý ♥ Taky chci jen tak náhodou na podobný narazit. :D Jinak díky tobě opravdu přicházím na chuť chlpáčikom, zatím jsem je u nás ( naštěstí :))) neviděla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Občas sa podarí úplnou náhodou naraziť na veľmi zaujímavé kúsky. O kúsok vyššie som písala, že toto je asi môj posledný "chlpatý" kúsok, ono v tom stojane sú už len dva, ktoré sa mi už veľmi nepáčia :D Na druhú stranu si myslím, že tento čierno-biely je viac využiteľný. Mám veľmi rada svoje čierno-biele glitríky lebo zachránia akýkoľvek obyč lak :)

      Odstrániť
  4. Nádherné přírustky! Líbí se mi hlavně první tři, musím se po nich podívat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z každého jedného sa teším :) Určite choď! Všetky sú skvelé.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...