Predstieram / I am faking it




Už sa ani nevzrušujem nad tým, že moje vlastné nechty sú nakompletku polámané. Ale nemôžem tak existovať. Aj keď včera som to nejak predýchala. Vtipne to ale zhodnotil priateľ. Vraj ako je možné, že nemám nič na nechtoch a že to môžem ísť rovno domov :D Samozrejme v rámci srandy. Dnes som sa uchýlila k umeláčom, lebo na moje ruky sa nedalo už pozerať. Uznávam, že lepidlo im veľmi nepomôže sa zregenerovať, ale tak... A rozhodla som sa vám ukázať, ako umeláče vyzerajú také "nahé". Nejak sa mi vždy podarí, aby vyzerali ozaj ako moje. Problém sú len palce, tie nikdy nevyjú úplne naj. Ale tak, moje palce :D

I not even getting upset about the fact, that my own nails are totally broken. But I can't live like that. Although, I managed it yesterday. Actually my boyfriend was really funny. He asked me how it is possible that my nails are just like that and that I should go home:D Obviously, he was just joking. Today I had to use false nails, because I couldn't look at my hands. Yeah, I have to admit that glue is not the best thing for my nails right now, but... And I decided to show you how they look like, just "naked". Somehow, they look really naturally. Only problem are my thumbs. But, my thumbs :D




6 komentárov :

  1. Som prekvapená ako prirodzene tie nechty vyzerajú :) A nie si v tom sama, moje nechty tiež nezažívajú najlepšie obdobie, znova sa mi začali štiepiť a dnes sa mi pre istotu jeden zlomil, tak som musela ísť takmer na minimum :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď príde na umeláče, má svoju obľúbenú "značku". Kupujem ich v jednej malej drogérke a jedine tieto vždy vyzerajú dobre... A stoja 0,30 € :D Akurát mi dochádzajú zásoby, tak budem musieť sť nakúpiť pre prípady, ako tento. U mňa to bude asi stresom zo školy alebo čo. Alebo ich málo krémujem alebo tak...

      Odstrániť
    2. ... slečny, no ja presne z toho istého dôvodu som zúfalá. Moje nechty nedorastú ani do takejto "dĺžky". Tak aspoň si dávam gel na nechty. Už som sa vykašľala aj na tipy a stratila som nádej, že by moje nechty mohli byť pekné niekedy. Závidím Arvonke jej dlhé nechtové lôžka <3 a jediné čo ma štve na gelových je to, že laky na nich držia aj dva týždne a nemôžem si ich často prelakovávať s úmyslom že "šak sa mi to už olúpalo, už potrebujem nové nechty O:-) " :D ...

      Odstrániť
    3. To bolo také núdzové riešenie... Arvonka má fakt šťastie! :) Mne pomohlo krémovať, vyživovať, olejčekovať...

      Odstrániť
  2. Umelým nechtom nerozumiem, preto sa ťa chcem spýtať, čo sú zač? Teda sú to umelé nalepovacie nechty, alebo si si spravila gélové umeláče? Fakt som v tomto smere mimo, no to, čo máš na rukách, sa mi dosť páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, sú to úplne klasické plastové nalepovacie nechty. Väčšinou ich lepím pomocou obojstranných nálepiek, čo mám z e-bayu, ale tento raz som siahla po normálnom lepidle na umelé nechty. A ďakujem :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...