#31DC2013/14 Ďen dvadsiaty siedmy - inšpirované umeleckým dielom / Day 27 - inspired by artwork


























Haha, vidíte ten tag? 2013/14. Nedalo sa inak... Ešte mám chvíľku voľno, kým sa začnem zas trochu viac venovať škole a štátniciam. A keďže mi predchádzajúci nail art zliezol po dni, vďaka mojím momentálne mäkkým nechtom chcelo to niečo nové. Nehovoriac o tom, že pri cvičení som si dosť nešťastne zlomila nehet na ľavom malíčku -_- ... Meh.


Dnes teda inšpirované umeleckým dielom. Konkrétne kresbami Shanea McAdamsa. Prvýkrát som ich videla niekde na Tumblri (nič prekvapivé). Sú to kresby guličkovým perom zaliate živicou.

Hah, do you see that tag? 20013/14. I had to.... Right now I have some spare time, before my school will start and I will have to pass my degree examination. And because my previous nail art went off the very next day because my nails are so soft right now, I had to do something new. Not speaking about the fact I broke my nail on left pinkie during the workout -_- ... Meh.


Today nail art is inspired by artwork. I chose drawings of Shane McAdams. I saw them for the first time somewhere on Tumblr (such a surprise). They are done with ball point pens and covered in resin.





A tu už samotné nechty. Použila som asi jedenásť rôznych lakov (a zabudla odfotiť :D). Na biely základ som namaľovala farebné prúžky a cez tie som potom ešte urobila ďalšie čiernym lakom. 

And here are my nails. I used almost 11 polishes (and forgot to take a photo :D). On white base I drew colored stripes and then I did the same with black polish. 



Ten malý v ľavo môže za to, že aj zvyšok nechtov bolo treba skrátiť.

That small one on the left is responsible for shortening my other nails.




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...