Podlaky a nadlaky / Base coats and top coats




Podlaky a nadlaky. Toto práve teraz používam. Golden Rose - Calcium Milk. Toto kalciové mliečko by malo nechty zosilniť a pomôcť slabým a tenkým nechtom aby rástli dlhé, pevné a krásne. No, nie som celkom istá tým, že rastú dlhé a pevné :D Potom tam máme base coat z H&M. Kúpila som ho v Dánsku, lebo už som zúfalo potrebovala nejaký. Avon Mineral Fix som dostala od maminy. A vlastne je dosť dobrý. Tiež mám Essene Ready For Boarding Peel Off Base Coat. To viete… Trbliče. Podlaky striedam dosť často, lebo som ešte nenašla ten úplne dokonalý. Nadlaky. Dosť jednoduché. Essence Better Then Gel Nails (BTGN) Top Sealer. Ten pôvodný! Bola som v Bratislave v Tescu na Kamennom, tak som si dokúpila do zásoby - nový je ten s kvetinkovou páskou :D Dnes som tiež videla nejakú novinku od Sally Hansen, zas musím kuknúť recenzie. A aj ten z NYC Cosmetics.


Base coats and top coats. This is what I have in my stash right now. Golden Rose - Calcium Milk. It is a nail thickening formula that helps build-up thin and weak nails to grow long, strong and beautiful. Well not that sure about long and strong :D Then there is Base Coat from H&M. I bought it in Denmark, because I desperately needed one. Avon Mineral Fix I got from mum. It was actually pretty good. And I have Essene Ready For Boarding Peel Off Base Coat. You know… Glitter. My base coats are changing a lot, because I haven’t found the perfect one yet. Top coats.That is really simple. Essence Better Then Gel Nails (BTGN) Top Sealer. Not the high gloss edition, the original one! I was in Bratislava so I bought backup - the one with flower tape :D Also I saw new top coat from Sally Hansen, also need reviews… And from NYC Cosmetics.




9 komentárov :

  1. Zrovna mám strašné nehty, lámou se, třepí se, prostě hrůza... Měla jsem to tak i před rokem a koupila jsem si od Essence Ultra strong nail hardener a pomohlo mi to, takže teď zkouším znova a doufám, že se nehty zase vzpamatují :D Jinak Peel off base je výborný, jak říkáš na třpytivé laky, ale používám ho taky na laky, co mi při odlakování šíleně zabarvují nehty i kůži okolo^^ A top coaty, nejradši jsem měla právě ten původní BTGN od Essence, ale ty nové mi příjdou horší, nevím, jestli je to mnou, ale mám pak nehty samou bublinu :D Takže jsem přesedlala na NYC a GS a spokojenost zatím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tie bublinky z BTGN... občas sa to stane. Väčšinou, ak mám na nechtoch viac vrstiev laku a nestihnú preschnúť. Ja až také hrozné problémy s lámaním nemám. Takže basecoaty vyberám fakt len tak, že "ááá toto by mohlo byť fajn" :D Ale zvažujem zakúpenie toho rýchloschnúceho nadlaku od Sally Hansen. Videla som ho v DMke ako veľkú novinku a akurát čítam recenzie, že je fakt dobrý. A aj za dobrú cenu na SH produkty, myslím, že do 4€.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Laky od SH mám ráda, ale fakt je, že péči/base/top coaty jsem od nich ještě nezkoušela. Jednou jsem si chtěla koupit právě base coat, už nevím, jak se jmenuje, má zlatý obal... Četla jsem na něj taky samou chválu, ale zrovna změnili formuli a prý už tak dobrý není :D :D Takže jsem ho nakonec nekoupila. A jak přesně se ta novinka jmenuje? Já jsem zrovna četla výbornou recenzi na SH Megashine top coat, vypadá dobře :))

      Odstrániť
    2. Tento ja myslím http://sallyhansen.com/products/nails/nail-care/insta-dri-anti-chip-top-coat. a Zvažujem aj toto po prečítaní nejakých recenzií http://sallyhansen.com/products/nails/nail-care/instant-cuticle-remover. Čo sa týka podkladov, popravde neverím asi žiadnej značke, že splní to, aby nechty rástli rýchlejšie alebo pevnejšie:D

      Odstrániť
  3. A joo, Insta Dri, ten je dost oblíbený, ani jsem nevěděla, že to je novinka, myslím, že už je na světě nějakou dobu xD I když někdy než se do našich končin některé výrobky dostanou... Anebo možná trochu změnili formuli a uvádí to jako novinku :) Na kůžičku používám různé olejíčky nebo péči od Gabrielly většinou... Jinak ty podlaky, rychlejší růst nehtů beztak ne, na to jsou spíš krémy a oleje, ale co se týče zpevnění, tak tomu věřím, když mám nehty v pohodě, tak je mi vcelku jedno, jaký base coat používám, ale když se mi vždycky v létě nehty zblázní, tak jedu nějakou dobu jen laky s formaldehydem (vím, že hodně slečnám je to proti srsti, ale u mě je to jediné, co mi s nehty pomůže a pak mám zase celý rok nehty zdravé a pevné jak skála :D) Původně jsem měla od OPI, koupila jsem ho v Londýně za úplný pakatel ve výprodeji, normálně bych si ho za tu cenu nekoupila, takže když mi došel a loni se mi zase oslabily nehty, objevila jsem na netu články o zpevňovači od Essence právě a musím říct, že za 50 korun dělá výbornou práci :D Takže jak mám nehty v háji, hned pro něj běžím do drogerky, hlavně doufám, že ho nezruší :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No šak jasné, že Insta Dri už je nejaký čas vonku :D A ktorý je to od Essence? Možno si ho pôjdem kúpiť ;)

      Odstrániť
  4. Jo jo, pokud bys potřebovala dát nehty do pořádku, tak já doporučuju, u mě funguje výborně :) Jmenuje se Ultra strong nail hardener a je ve stříbrné lahvičce (to je asi jediné, co mi na něm vadí, je celý potažený, takže nejde vidět dovnitř :D :D Ale je tam na straně mezera mezi nálepkou, tak tam to vždycky nůžkama seškrábnu, protože fakt nesnáším, kdy nevidím kolik tam toho je :D :D) Vypadá takto http://1.bp.blogspot.com/-iotW59kxHZU/UOgmGAXpG0I/AAAAAAAAAE0/_fCYPdgUf3w/s400/essssssss.jpg - oficiální obrázek, takový divný :D :D Tak ještě foto z netu - http://i1236.photobucket.com/albums/ff454/mllesdemode/1%20album%20default/P9070841.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jop už viem :) tak ďakujem za radu. To ale až keď pôjdem do Bratislavy zas, lebo u nás nemáme druhý stojan :/

      Odstrániť
  5. Jasné, nemáš zač :)) To chápu, kdyby už konečně i u nás byl plný displej všech výrobků od každé značky, je to na nervy...

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...