Cartoon hearts

Ste pripravené na Valentína? Ak nie, dnes mám pre vás túto chutnú srdiečkovú manikúru ako inšpiráciu :)

Cartoon hearts

Ste pripravené na Valentína? Ak nie, dnes mám pre vás túto chutnú srdiečkovú manikúru ako inšpiráciu :)


Are you ready for Valentine's day? If not I have here for you this cute manicure inspiration with little hearts :)

Cartoon hearts

Ako základ som si vybrala fuchsiový lak Frolic od Orly. Úžasná farba a výborná aplikácia v dvoch vrstvách z neho ihneď urobili lásku na prvé nalakovanie.


As a base for this nail art I picked fuchsia nail polish called Frolic by Orly. Gorgeous color and great application (I needed easy two coats) made of it the love on first polishing.

Cartoon hearts

Keď mi základ uschol, pustila som sa do maľovania srdiečok. Najskôr som si všetky namaľovala čiernou akrylkou a keď uschla, domaľovala som do stredu o čosi menšie biele srdiečka. Tento postup je jednoduchší, ako sa snažiť orámovať každé srdiečko zvlášť. Na záver som pomedzi srdiečka doplnila čierne bodky a všetko som prelakovala nadlakom.


When the base was dry I started painting hearts on it. First I grabbed black acrylic color and painted the hearts. When it was all dry I did the same with white color, just the hearts were bit smaller so they look like outlined. Much easier than trying to outline each heart from outside. Finally I added some dots between the hearts and then added a layer of topcoat.

Cartoon hearts

Cartoon hearts

Cartoon hearts

Čo poviete na dnešnú mani? A čo budete mať na Valentína na nechtíkoch vy? :)


So what do you think about todays nails? What do you plan to have on your nails for Valentine's day on your nails? :)




16 komentárov :

  1. Jéé to je krásné, taky jsem dnes fotila srdíčkové nehty :).

    Beauty by K. - soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som raz robila srdiecka presne opacnym postupom a nevyzerali ani spolovice tak dobre ako tvoje:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;) Sama by som na to asi neprišla, videla som to v nejakom tutoriale... Je to takto oveľa jednoduchšie :)

      Odstrániť
  3. Zlaté, krásna kombinácia farieb, pristanú ti. :)

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:
    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ten Orly lak je krásny, veľmi sa ti srdiečka vydarili a vyzerá to rozkošne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prvý raz som ho videla, keď som bola so Suzi a Arvonkou na Interbeauty a obidve si ho pochvaľovali. Vtedy som ho nechala tak, no spomenula som si na to, keď som ho uvidela v DMke :) Ďakujem za pochvalu :)

      Odstrániť
  5. Nádherná manikúra.Dost se mi líbí i odstín laku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Dobre sa lakuje, dobre vyzerá, určite sa po ňom poobzeraj ;)

      Odstrániť
  6. Tak to je božské! Ja by som také nechty nezvládla ani za 100 rokoov :-D

    Papi Lapi Blog

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...