Orly - Feel The Funk + funky stamping

Už-už som si chcela na nechty nalakovať poriadnu jesennú temnotu, no potom na mňa spomedzi nevyskúšaných lakov vykukol tento fešák :)

Orly - Feel The Funk + funky stamping

Už-už som si chcela na nechty nalakovať poriadnu jesennú temnotu, no potom na mňa spomedzi nevyskúšaných lakov vykukol tento fešák :)

I really wanted to paint something dark and more fall appropriate but then I saw this cutie in my box of untried polishes and I had to try it :)

Orly - Feel The Funk + funky stamping

A tak tu dnes mám pre vás jednu veselú trblietavú manikúru. Feel The Funk od Orly som si kúpila nedávno v DMke. Veľmi dobre si pamätám, ako veľmi sa mi nepáčil na na všetkých swatchoch, ktoré som videla :D Pripadal mi, akoby bol špinavý. Ale keď som ho uvidela s malou červenou nálepkou a 50% zľavou, neodolala som. Neverili by ste, ako veľmi som si ho nakoniec obľúbila :)


And that's why I have for you today one funky and glittery mani. I bought Feel The Funk from Orly not that long ago in DM drugstore. I clearly remember how much I didn't liked this polish at first when I saw the swatches :D It looked to me like it's dirty. But then I saw it with a little 50% off tag and I was convinced. You wouldn't believe but in the end I definitely like it :)

Orly - Feel The Funk + funky stamping

Lak je vlastne zmesou číreho základu, množstvom modrého duochromatického shimmeru a kopou ružových a holografických mini glitrov.


The polish is actually made of clear base, lots of blue duochrome shimmer and loads of mini holographic glitter.

Orly - Feel The Funk + funky stamping

Orly - Feel The Funk + funky stamping

Orly - Feel The Funk + funky stamping

A práve to sa mi na ňom tak páči. Že je každú chvíľu iný. Raz vidno viac shimmer, inokedy holografické blyskáče :)


And that's what I love the most about this polish. Once you can see the lovely shimmer and then holographic glitter :)

Orly - Feel The Funk + funky stamping

Orly - Feel The Funk + funky stamping

Keď som ho lakovala na testovacie "lízatko", bol po druhej vrstve dosť priesvitný. Preto som ho radšej lakovala na farebne podobný základ. Tým bola orgovánová krémovka Lap Of Honour od Barry M.


When I swatched it on my swatchstick it was still not enough opaque after the second layer. That's why I painted it over base with similar color. For this I used lilac creme polish Lap Of Honour from Barry M.

Orly - Feel The Funk + funky stamping

Naň som potom nalakovala dve pohodlné vrstvy Feel The Funk. Nie som veľký fanúšik množstva vrstiev na nechtoch, no tento lak pekne "sadol" a netvoril na nechtoch nepekné hrče.


Then I applied two very comfortable layer of Feel The Funk. I'm not the biggest fan of many layers of polish on  my nails but this one laid snuggly and didn't make my nails looking bumpy.

Orly - Feel The Funk + funky stamping

Orly - Feel The Funk + funky stamping

Dva dni som ho nosila len tak samotný a užívala si ho. Potom ma napadlo ho dozdobiť nejakými funky pečiatkami a tak som vytiahla platničku Hipster 11 do Moyou, ktorú som vám ukázala nedávno. Vybrala som si z nej tri vzory - cik-caky, oči a okuliare.


I wore it two days just like that and really enojoying it. Then I decided to spice it up with some funky stamps so I used my Hipster 11 plate by Moyou that I've already showed you while ago. I picked three patterns - chevrons, eyes and glasses.

Orly - Feel The Funk + funky stamping

Nevedela som sa rozhodnúť, akú farbu na pečiatky použijem. Začala som bielou, no zdalo sa mi to málo výrazné. Tak som tie isté vzory opečiatkovala ešte raz čiernou a snažila som sa, aby bolo vidno obe farby. Vznikol tak zaujímavý efekt a pečiatky pekne vystúpili z trblietavého pozadia :)


I couldn't decide what color to use for stamping. I started with white but I thought it's not visible enough. So I grabbed the black polish and stamped all the images again. It created quite interesting effect and the stamped images popped more from the sparkly background :)

Orly - Feel The Funk + funky stamping

Orly - Feel The Funk + funky stamping

Celkovo sa mi táto manikúra veľmi páčila a dobre sa mi nosila :) Čo na ňu poviete vy?


I really loved to wear this mani and it made me smile every time I looked at my nails :) And what do you think?




8 komentárov :

  1. Vypadá to opravdu moc hezky a byl to super nápad s těmi razítky, orazítkovat 2x s jinou barvou. I samotný odstín laku se mi moc líbí a kdybych ho viděla v drogerce, tak po něm asi taky sáhnu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Určite sa dá ešte niekde zohnať :) Ja sama nechápem, prečo sa mi vlastne zo začiatku nepáčil :D Teraz som rada, že ho mám :)

      Odstrániť
  2. Ten lak je naprosto dokonalý a to tvoje razítkování je nejkrásnější!
    Můj blog: Beauty by K. + na mém FB probíhá soutěž!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten lak vypadá moc pěkně - a ještě se slevou, to není o čem přemýšlet. :) Mimochodem, já chci radši u nás v DM Orly než ten Trend it up...:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to fešák :) A zľava mi to pomohla zistiť :D No Orlíky sa u nás v DMke objavia len sem-tam, nebolo to zatiaľ veľmi pravidelné :/ Ja by som zas chcela aj Orly aj Trend It Up :D Nenáročná som...

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...