Gabriella Salvete Sugar... Alebo nie? / Gabriella Salvete Sugar... Or not?



Nedávno sa na FB objavila výzva s možnosťou vyhrať nové laky od GS Sugar. Samozrejme, že som sa zapojila, lebo vyzerali pekne. Nakoniec som však nič nevyhrala. Neskôr som ich videla v Tete, kde ich mali za cca 3,20 € za kus. Dosť. Tak som pátrala na nete po swatchoch, že snáď sa rozhodnem, ktorý (jeden) si kúpim. Nakoniec som sa ale rozhodla nekupovať. Napadlo ma, že mám lak s bielymi matnými trblietkami. Stačilo ich popáriť so správnym lakom. Želé! A potom urobiť sendvič - vrstva laku, vrstva trblietok, lak a trblietky. A hľa. Celkom sa to podobá ;) Konkrétne na odtieň 06 Galaxy. Jelly laky mám doma ešte asi v zelenej, oranžovej, ružovej, tak môžem kombinovať. Netvrdím, že sa neoplatia kúpiť. Ale ak máte takéto trblietky, skúste to.

Lately there was a challenge on Facebook to win new polishes from Gabriella Salvete - Sugar. Of course, I attended, because they look lovely. In the end I was not between winners. And then I saw them in drugstore, they cost approx. 3,20 € for a piece. Quite enough. So I was looking for some swatches on the internet, so I can chose at least one. An then I decided not to buy. I remembered I have polish with white matte glitter. Now all I did was to pair it with right polish. Jelly! And then make a sandwich - coat of polish, coat of glitter, polish, glitter. And look! It's similar ;) Specifically similar to shade 06 Galaxy. I have another jellies - green, pink, orange so I can experiment. Not saying the are not worth buying, but if you have some white glitter, try this! 


Originál laky Sugar, obrázok je z blogu Carameels :) / Original swatches of Sugar, pic is from Carameels :)



Jediný rozdiel medzi mojim "duplikátom" a originálom je vo veľkosti trblietok, moje sú väčšie. Aj keď isto by nebol problém zohnať aj iné...

Only difference between mine dupe and original is size of glitter. Mine are bigger. But I am sure you can buy smaller glitter...




2 komentáre :

  1. Tie laky a efekt od GS sa mi vôbec nepáčia, to manikúra, ktorú si si spravila ty, je veľmi vydarená a páči sa mi!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heh, ďakujem... toto isté mi zdelil môj priateľ, že moje sa mu páči viac :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...