Čo mám nové / What's new



Po dlhej dobe nejaké novinky. V poslednom čase som veľmi nenakupovala a toto sa nazbieralo tak za posledné dva - tri týždne.


Cukríčky. Toto je jar v priamom prenose. Všetky tri sú krásne. 151 Gabriella Salvete ma zaujala tisíckami ružovo-zlatých šupiniek. 113ku Jolly Jewels som obchytkávala vždy, keď som išla cez Prior. A nie a nie si jú kúpiť. Ale tentoraz som sa hecla! A som rada :) Fuchsiový 347 Miss Sporty som schmatla preto, lebo všetky laky mali v akcii. A mám málo ružových lakov.

After long time I have some new polishes. Lately I wasn't buying them that much and this is all I got during last two - three weeks.

Candies. This is spring in the bottles. All of them are gorgeous. 151 Gabriella Salvete catch my eye with thousands of pink-gold flecks. 113 Jolly Jewels is a polish I had in my hands every time when I was going through the mall. And not able to buy it. But this time I did! And I am glad. Fuchsia. 347 from Miss Sporty was in a sale. And I don't have that many pink polishes.


Výpredaj Essence v DM. V podstate mi z neho až tak veľa ku životu nechýbalo. Len tieto dva nadlaky... 10 Glorious Aquarius (verzia druhá) a 17 Only Purple Matters. Trblietky v nich sú pekne na husto, sú väšie, menšie ale aj úplny "piesok". Už sa na ne celkom teším.

Essence on sale. Actually there wasn't that much to buy. Just these two toppers... 10 Glorious Aquarius (version two) and 17 Only Purple Matters. The glitter inside is nicely dense and there are bigger, medium and also sandy-like glitter. Looking forward to try them.


Posledná "turbo" dvojka. Prvý, od Miss Sporty bol kúpený tak trochu nerozvážne. Ale nie je to úplná hrôza. Suší aj keď nie tak rýchlo, ako by som chcela. A podozrievam ho ze po ňom lak skrehne a potom sa láme a šúpe. Na Turbo Dry Top Coat od NYC som počula samé chvály a pretože Essence BTGN je konštantne Insta Dri od Sally Hansen je trošku drahší, rozhodla som sa ho vyskúšať. Obišla som asi tri 101 drogérie lebo nikde ho nemali. Držme mu palce nech ma presvedčí :)


Lastly, "turbo" duo. First from Miss Sporty is kind of thoughtlessness. But it's not a bad top coat. It dries, just not that quick as I would like to. And I suspect it that it makes the polish brittle and therefore it is peeling off. I read only good on Turbo Dry Top Coat from NYC and because Essences BTGN is sold like all the time and Insta Dri from Sally Hansen is more expensive, I decided to try it. Fingers crossed for him.




10 komentárov :

  1. Only Purple Matters ma totálne zaujal. Zrejme si ho nekúpim, ale budem sa tešiť, keď nám ho ukážeš na nechtoch. Len nedávno som sa odhodlala uveriť, že Insta-Dri bude fungovať, a on ma presvedčil okamžite. Tých peňazí zaň mi nie je vôbec ľúto, plní to, čo sľubuje. Už ho nedám z rúk.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, vyzerá zaujímavo :) Tiež som zvedavá a isto ukážem. Insta Dri funguje, o tom niet pochýb. Ja som už dlho chcela vyskúšať tento. Ak nepresvedčí, vrátim sa späť ku SH...

      Odstrániť
  2. Pěkné laky! Ten od Gabrielly Salvete mám taky, a na nehtech vypadá moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A nefarbí ti nechty? Moje sú po ňom oranžové... a to som mala podlak...:/

      Odstrániť
    2. To je nepříjemné :/.. Nedávno jsem ho lakovala, a nevšimla jsem si, že by po něm mé nehty byly zabarvené. Měla jsem pod ním taky podlak

      Odstrániť
    3. Dosť ma to prekvapilo. Skúsim ešte iný basecoat :)

      Odstrániť
    4. ... ja som sklamaná od SH z dvoch lakov. Po Grass Slipper mi nechty ostanú riadne zelené a po Sunny Side ani nehovorím, to bolo otrasné. A hlavne ma tá Sunny aj mrzí keď je nalakovaná :(

      Odstrániť
    5. tiež mám zopár takých rozpačitých lakov... :/

      Odstrániť
  3. mně se moc líbí Golden Rose a oba Essence laky.. prostě glitry, to je moje:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak... Glitre zachránia aj najhoršiu manikúru :D A ak nevieš čo, nalakuj glitre... :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...