Panovnícka fialová / Purple Reign




Catrice 14 Purple Reign. Ďalší lak, čo som nechala v drogérke (vo výpredaji!!!) a potom som ľutovala, keď som ho videla na obrázkoch. A potom už nebol. Dnes som ho ale objavila a neváhala som ani chvíľku. Popravde takúto modro fialovú studenú nemám. Okrem toho má v sebe modré a fialkové črepinky, ktoré ju robia ešte zaujímavejšou. Lakoval sa úplne v pohode, čo je pozitívum, je trošičku hustejší a nezateká a dá sa s ním dobre manipulovať. Bola celkom katastrofa ho nafotiť takto pod žiarovkou. Preto sa teším na denné svetlo :) A zajtra naň ešte pribudne nejaký ten nail art.

Catrice 14 Purple Reign. Another polish I just left in drugstore (in sale!!!) and then I regret that decision when I saw pictures of it. And then it was sold out. But today, I saw him and I didn't hesitate any minute. Actually this kind of cool-blue-purple wasn't in my stash yet. Besides it has a very lovely blue and purple particles that make it even more interesting. Painting was without problems, positive thing is that it's on thicker side and therefore manipulation was really great. To take an accurate picture was quite a nightmare under a light bulb. That's why I'm looking forward to daylight :) And tomorrow I will do some nail art.






4 komentáre :

  1. Nádherná barva, taky bych neváhala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja ho mám doma, už dosť dlho, ale ešte som si ho nikdy nenalakovala. Neviem, na čo čakám, je krásny...

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...