Sally Hansen - Vitamin E Nail & Cuticle Oil

Asi si vravíte, čo vám to tu ukazujem za ošúchanú fľaštičku... Nuž, práve o tej bude dnešný článok :)

Sally Hansen - Vitamin E Nail & Cuticle Oil

Asi si vravíte, čo vám to tu ukazujem za ošúchanú fľaštičku... Nuž, práve o tej bude dnešný článok :)
Olejček na nechty a kožičku s vitamínom E od Sally Hansen som dostala ešte v marci na recenziu od parfumérie El Nino. Za ten čas som ho však stihla poriadne otestovať :)



Maybe you are wondering why I'm showing you this so worn out bottle... Well I'm going to write a post about it! :) I got this Vitamin E Nail & Cuticle Oil by Sally Hansen quite a while ago from El Nino perfumery. So at least I could test it properly during that time :)

Sally Hansen - Vitamin E Nail & Cuticle Oil

Možno si spomínate, ako som si nedávno mixovala vlastný olej na okolie nechtov. V tom článku som sa posťažovala, že neviem v drogérke nájsť taký, ktorý by mi vyhovoval. A tento od Sally Hansen som si nikdy sama nekúpila, lebo ma veľmi nezaujal. Až potom, keď som hľadala ešte niečo na recenzovanie som si povedala, že ho vyskúšam. Veď oleja na nechty nikdy nie je dosť.

Napriek tomu, že som bola zo začiatku celkom skeptická, musím povedať, že ma veľmi milo prekvapil už pri prvom použití. Väčšina olejov z drogérie mi vždy ostala "sedieť" na povrchu pokožky a nie a nie sa vsiaknuť. Tento sa však behom chvíľky krásne vpije a zanechá kožičku hladkú a jemnú, takže ho môžem bez obáv použiť aj pred fotením :) Občas si s ním dokonca natriem celé ruky... A fľaštička je preto taká ošúchaná, lebo som ju so sebou vláčila v kabelke skoro mesiac. Aspoň vidno, ako sa mi tento olejček zapáčil :)


You may remember that I was mixing my own cuticle oil recently. In that post I complained that I can't find good cuticle oil in drugstore. And this one from Sally Hansen was never interesting enough for me. Until I was looking for items to review and I told myself that I will finally give it a try. You can't have too much of nail oil.

Despite I was really skeptical at first I have to say that I was surprised in a good way. Most of the drugstore oils don't absorb properly and they just sit on top of the skin. But this one just soaks in after a while leaving my skin smooth and soft. I can use it before taking the pics too :) Sometimes I even use it on my whole hands... And the bottle looks so bad because I was carrying it in my handbag all the time almost whole month. At least you can see how much I like it :)


Sally Hansen - Vitamin E Nail & Cuticle Oil

Čo sa týka zloženia stránka Sally Hansen uvádza, že obsahuje komplex prírodných esenciálnych olejov s výťažkami z obilia a marhuľových jadier, kvetinových olejov, aloe a panthenolu.

Už pri prvej aplikácii ma prekvapilo, že takmer nič necítim. Nie som si teda celkom istá tými esenciálnymi olejmi. Vonia jednoducho ako olej, viac-menej neutrálne :)

Pri podobných produktoch mi oveľa viac vyhovuje kvapátko než štetček, ale nie je to niečo, čo by som nevedela prežiť :) Flakónik má objem 13,3 ml a to vôbec nie je málo.


From what I read at Sally Hansen's page it contains natural essential oil complex with vitamin E, wheat germ, apricot kernel, aloe and panthenol.

When I used it for the first time I was really surprised that I can't smell anything. So I'm not sure about those essential oils. It smells simply like a oil, more or less neurally :)

I like a dropper applicator more than brush to apply products like this but I can live with that :) The bottle has 13,3 ml of this oil and I think it's a decent amount.


Sally Hansen - Vitamin E Nail & Cuticle Oil

S radosťou vám ho teda môžem odporučiť :) Ak vás zaujal, nájdete ho na e-shope parfumérie El Nino, kde stojí 3,92€. Alebo tento olejček poznáte a už ste ho aj vyskúšali? :)


So I can definitely recommend you this product to you :) Do you know this oil or have you even tried it before? :)




4 komentáre :

  1. Olejíček vypadá dobře teď mám jeden olejíček z Naninails a ten budu mít tak rok :D
    Beauty by K. - zapoj se do soutěže.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sama som bola prekvapená, ako sa mi zapáčil :) Keď miniem všetky, čo mám, kúpim ho znova. Akurát si doň pridám zopár kvapiek nejakého esenciálneho oleja... Asi levanduľu ;) S tým z Naninails si spokojná? Aký to vlastne máš? :)

      Odstrániť
  2. Tento olejček zbožňujem mám už druhé balenie :) To prvé mi vydržalo skoro 2 roky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako píšeš, olejček je fakt výborný :) Zatiaľ som z neho minula asi polovicu, ale ja sa mažem až prehnane intenzívne :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...