SpaRitual - Groove + tropical waterdecals

Niekedy sa mi stane, že si vodolepky kupujem cielene ku nejakému laku. No táto dvojka sa na mojom stole stretla úplnou náhodou :)

SpaRitual - Groove + tropical waterdecals

Niekedy sa mi stane, že si vodolepky kupujem cielene ku nejakému laku. No táto dvojka sa na mojom stole stretla úplnou náhodou :)
Najskôr som si objednala vodolepky a potom mi na seminári so SpaRitualom v Prahe venovali modrého fešáčika Groove.


Sometimes it happens that I buy waterdecals to match a specific nail polish. But this two met each other on my desk by coincidence :) Firstly I ordered waterdecals and then I got this blue beauty from SpaRitual as a gift from the workshop in Prague.

SpaRitual - Groove + tropical waterdecals

Hneď som si všimla podobnej farebnosti a vedela som, že z nich nakoniec bude dokonalý pár. Avšak trošku trvalo, kým sa spolu objavili v jednej manikúre ;)


I immediately noticed the similar shades of blue and I knew they will be a perfect match. But I took a while until they showed up in one manicure ;)

SpaRitual - Groove + tropical waterdecals

Najskôr si predstavme, ako som ho pred tým nazvala, modrého fešáčika s názvom Groove. Pochádza z minuloročnej jarnej kolekcie Rythm. Ide o krémovku s veľmi zaujímavou a netradičnou farbou.


Let's start with this - as I called it a blue beauty called Groove. It was part of a spring collection of 2015 Rythm. It's a creme polish in very interesting shade of color.

SpaRitual - Groove + tropical waterdecals

Groove je svetlejšia modrá so slušnou porciou sivej. Taká zaprášená belasá :) Lakoval sa príjemne a na úplné krytie mi stačili dve pohodlné vrstvy, no lak dobre kryje už v prvej vrstve. Naozaj mu nie je čo vytknúť :)


Groove is a lighter blue with a decent portion of grey. Kind of a dusty, muted shade of sky blue :) The application was pleasant and for full coverage I needed just two easy coats. But the coverage was decent even after one coat. I just can't say anything wrong about this one :)

SpaRitual - Groove + tropical waterdecals

SpaRitual - Groove + tropical waterdecals

Tieto vodolepky z Born Pretty Store ma zaujali svojou jemnou pochnúrnosťou. Pripomínajú mi dni, keď sme boli na dovolenke pri mori a počasie sa trochu zhoršilo, prípadne sa prehnala nejaká tá búrka a obloha ostala zatiahnutá a vzduch sa ochladil a prečistil :)

Zároveň mi však pripomínajú košele s havajským / tropickým vzorom. Možno ste už čítali, čo som o nich napísala na Instagrame :) Jednoducho som si pri nich spomenula na seriál Vražedné pobrežie, čo bežal v telke snáď pred sto rokmi a ja som vtedy úplne žrala detektíva Nicka Slaughtera :D


These waterdecals from Born Pretty Store caught my eye because of that soft gloomy atmosphere. They remind me of those days when we were on holiday by a sea and the weather got worse, even some storm occured and the sky was still cloudy and the air was cooler and clearer :)

The other reason why I grabbed them was that they remind me of those shirts with Hawaiian / tropical patterns. Maybe you've already read my post on Instagram where I wrote about them :) When I was looking at the pattern I remembered the Tropical Heat series that was in TV like ages ago and I had huge crush on Nick Slaughter :D


SpaRitual - Groove + tropical waterdecals

Vodolepky som si rozstrihala podľa toho, kde ma aký vzor zaujal a naaplikovala som ich rovno na nalakovaný, už uschnutý Groove. Niekedy je vhodné pod vodolepky použiť biely, či svetlý základ, pretože sú príliš priesvitné. No tieto prekryli farbu laku bez problémov.

Tento raz som si vodolepkami odekorovala prstenníky a prostredníky na oboch rukách a vodolepiek mi ostalo dosť aj na ďalšiu manikúru. Tieto sú totiž robené ako jeden celistvý obrázok miesto viacero už predpripravených kúskov a tak si môžete odstrihnúť len toľko, koľko potrebujete bez zbytočného odpadu.


I cut the waterdecals as I liked and what what design interested me and I applied them straight over the already painted and dried Groove. Sometimes is better to use a white or light base because they are too sheer. But these covered the nail without any problems.

This time I applied them on my ring and middle fingers on my both hands and I still have enough waterdecals for another manicure. It's because they are made as a one solid image instead of being divide into individual pieces so you can cut as much as you need to cover your nail without wasting too much.


SpaRitual - Groove + tropical waterdecals

Občas sa mi stane, že sa vodolepky sem-tam natrhnú, ale vďaka podobne sfarbenému podkladu to tento raz toľko nevadilo.


Sometimes it can happen that I tear the decals here and there little bit but thanks to similar base color these mistakes are not visible.

~

Čo poviete na dnešnú manikúru? :) Aj vy ste fandili Nickovi Slaughterovi pri chytaní zločincov? :D


So what do you think of today's manicure? Do you know these 'famous' Tropical Heat series too? :D




12 komentárov :

  1. To vypadá nádherně ! Opravdu se k sobě naprosto přesně hodí. :) A toho natrhnutí jsem si vůbec nevšimla. :)
    No jo, taky jsem kdysi koukala.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romči :) Samotný Groove je nádherný a zaujímavý odtieň. Ja si zas všimnem všetko :D A hrozne ma to štve, keď o nejakých nedokonalostiach viem. Našťastie z bežnej pozorovacej vzdialenosti si takéto blbosti nikto nevšimne ;)

      Odstrániť
  2. Krásna kombinácia! :) Ten lak je k tým vodolepkám akoby na mieru vyrobený :)
    A z vražedného pobrežia som zbožňovala zvučku, keď som ju našla pred rokom náhodne na youtube normálne ma chytila taká nostalgia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Veronika :) Nechápem, ako sa mi takáto odtieňová zhoda podarila, ešte k tomu úplnou náhodou :) Inak zvučku mám niekde ešte medzi takým "hudobným mišmašom" a niekedy mi skočí do playlistu... :D

      Odstrániť
  3. Odstin je nadherny a ta nalepka k tomu, povedene.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, tá modrá je ozaj úžasná :) So rada, že sa ti páči aj s vodolepkami :)

      Odstrániť
  4. Super článok a kvalitka fotiek je úžasná ;)

    http://nailsbydominika.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Farebné laky so sivým podtónom ma neskutočne fascinujú, presne tak aj tento modrý. Vodolepky mu spravili super službu a celá mani je tak trocha tajomná. No krása!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tajomná! To je to slovo :) Aj ja mám veľmi rada tieto zastreté farbičky a potešilo ma keď som si v taštičke ako darček našla práve Groove :) Ďakujem Leni :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...