FROOT

FROOT

FROOT. Froot sa rovná fruit, teda ovocie a ide o najnovší song od mojej obľúbenej Mariny and the Diamonds. To, čo ona pustí do sveta, sa mi zatiaľ vždy páčilo a neraz dostalo úplne pod kožu. Inak to nie je ani tento raz a už týždeň ma berie do tanca pri počúvaní tejto pesničky. Má dobrú basu, melódiu, text a je tak trochu disko. Vždy ma pri nej napadne výjav zo sedemdesiatych rokov - kolieskové korčule a horúčka sobotňajšej noci :D Veľmi sa teším na celý jej nový album.

Video, ktoré 10. októbra vypustila do sveta je sprevádzané animáciou krútiaceho sa neónového a svietiaceho ovocia na vesmírnom / hviezdnom pozadí. Konkrétne jablko, čerešne, hrozno, citrón, čučoriedka a broskyňa. A tak sa rozhodla využiť ju a vyjadriť svoju príslušnosť k Marininym fanúšikom.

FROOT. Froot equals fruit and that is a newest song from my favorite Marina and the Diamonds. Everything she releases to the world I loved so far and many times it got under my skin. And that's also the case with this song and I wanna dance when I hear it. It has nice bass line, melody, lyrics and it's kind of disco. In my mind I see scene like from Saturday's Night Fever with rolling skates :D I am so looking forward to hear whole album.

The video she put on Youtube on 10th October is accompanied with animation of spinning neon and shining fruit on space / starry background. Specifically apple, cherries, grapes, lemon, blueberry and peach. And so I decided to use it and express that I belong to Marina's fans.

FROOT

FROOT

Ako základ som využila lak, ktorý som si kúpila asi mesiac dozadu. Kupovala som ho s vedomím, že na nejaké galaxijné nechty ho určite využijem a hľa... Ide o lak od Gabrielly Salvete, číslo 117. Čierny základ s náložou holografických drobulinkých štvorčekov. Skvelo sa hodí na túto príležitosť. Po dvoch vrstvách tohoto krásavca som potom lakmi v príslušnýh farbách maľovala ovocie. Rozhodla som sa vynechať broskyňu. Nemám totiž šesť prstov :D Išlo to pomerne rýchlo, všetky som ďubkala bodkovačom a potom som dokreslila stopky a lístky. A to je vlastne celé. Ešte nadlak. Samozrejme. Už si zas spievam... :D

As a base I used a polish I bought last month. I picked it knowing I will use it for some galaxy nails and look...! It is from Gabriella Salvete, number 117. Black base loaded with tiny holographic squares. The best one for this nail art. After two coats of this lovely I painted those fruits with appropriate colors. I decided to leave out the peach, I don't have six fingers :D It all went quite fast, all fruits I did with dotting tool and then I painted stems and leaves. And that's all . Just add top coat. Of course. And I am singing again... :D

FROOT

Tu sú všetky použité laky. Zľava Gabriella Salvete 117, Miss Sporty  347, Rimmel Purple Reign, NYC 269 Hudson Breeze, Tiger 53, Tiger 62, Catrice Miss Piggy's BF, Catrice Easy Peasy, Lemon Squeezy! a H&M Yellow. A pridávam aj video, ak by bol niekto zvedavý na inšpiráciu alebo chcel si vypočuť ;)

Here are all polishes. From left Gabriella Salvete 117, Miss Sporty  347, Rimmel Purple Reign, NYC 269 Hudson Breeze, Tiger 53, Tiger 62, Catrice Miss Piggy's BF, Catrice Easy Peasy, Lemon Squeezy! a H&M Yellow. And here is the video, if you are curious what was my inspiration or just to listen to it :)




2 komentáre :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...